وبلاگ دکوراسیون داخلی

وبلاگی برای آشنایی شما با جدید ترین موضوعات کفپوش و چمن مصنوعی و...

وبلاگ دکوراسیون داخلی

وبلاگی برای آشنایی شما با جدید ترین موضوعات کفپوش و چمن مصنوعی و...

خرید موکت اتاق خواب

موکت اتاق خواب ، پرز بلند یا پرز کوتاه

طرح و رنگ موکتتان را هماهنگ با دکوراسیون منزل انتخاب کنید تا هماهنگی در کل فضای داخلی حفظ شود. استفاده از رنگ های خنثی برای طرح اصلی موکت اتاق خواب بسیار توصیه شده است. اغلب از موکت تک رنگ برای فضای استراحت استفاده می شود و به این ترتیب می توان چیدمان بهتری را طراحی کرد.

انواع موکت پرز بلند برای اتاق خواب های بزرگتر ایده مناسبی است ولی برای اتاق خواب های خیلی کوچک با فضای محدود، بهتر است از موکت پرز کوتاه استفاده کنید تا هماهنگی بیشتری داشته باشد. حواستان باشد موکت  باید در ایجاد احساس آرامش و راحتی نقش داشته باشد بنابراین موکت های نرم تر از الیاف با کیفیت، گزینه مناسب تری هستند.

اتاق خواب فضایی خصوصی است که برای آرامش و خواب شبانه در نظر گرفته شده. چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب در استفاده بهینه از این فضا تاثیرگذار است. طراحان داخلی برای دکوراسیون موکت اتاق خواب از المان هایی هماهنگ با دکوراسیون منزل استفاده می کنند تا ویژگی های زیبایی شناختی نیز در این فضا رعایت شود. طراحی رنگی و کفپوش اتاق خواب در احساس گرمی و آرامش نقش مهمی دارد. بهتر است کف اتاق خواب را از قالیچه، فرش و یا خرید کفپوش مناسب بپوشانید تا سردی کف از بین برود. موکت اتاق استراحت باید بر اساس نیاز و سلقه انتخاب می شود.

با توجه به سبک زندگی و کاربری های موازی در اتاق خواب می توان انواع موکت را برای فضای استراحت انتخاب کرد. در انتخاب این موکت برای کودکان دقت بیشتری کنید. موکت از کفپوش های مقاوم با ماندگاری بالا است و اغلب تا سال ها باقی می ماند لذا نهایت دقت در انتخاب ضروری است. در ادامه این مطلب ترفندهای بسیار خوبی برای انتخاب آن را بررسی می کنیم.


منبع : گامان تزیین جاوید