وبلاگ دکوراسیون داخلی

وبلاگی برای آشنایی شما با جدید ترین موضوعات کفپوش و چمن مصنوعی و...

وبلاگ دکوراسیون داخلی

وبلاگی برای آشنایی شما با جدید ترین موضوعات کفپوش و چمن مصنوعی و...

انتخاب بهترین موکت برای منزل

طراحی دکوراسیون داخلی خانه انتخاب انواع کفپوش ساختمان و پارکت از اهمیت ویژه ایی برخوردار است. چرا که علاوه بر زیبایی که به محیط می دهد، فضای کلی محیط را نیز تغییر می دهد. بهتر است برای دوری از هر گونه نارضایتی در طراحی داخلی خانه کفپوش مناسب برای خانه خود را خودتان انتخاب کنید و این یعنی باید به تحقیق در مورد مدل ها و ویژگی ها مختلف پارکت ها یا کفپوش ها بپردازید و تمامی جوانب را درنظر بگیرید.

کفپوش منزل

رای مثال اگر برای طراحی دیوار خانه از کاغذ دیواری با طرح و رنگ قوی استفاده کرده اید بهتر است برای کف خانه کفپوشی ساده، بدونه طرح و خلوت استفاده کنید تا نوعی تعادل در محیط برقرار شود.

برای پوشش دادن کف خانه گزینه های زیادی جلوی روی شماست اما اینکه کدام گزینه به دکوراسیون و نوع چیدمان و مهم تر از همه سلیقه شما بیشتر جور درمی آید نیاز به بررسی دارد و البته به میزان پولی که برای ترمیم یا بازسازی کف خانه تان کنار گذشته اید و همچنین سبک زندگی شما بستگی دارد.

بهترین کفپوش ها برای منزل

بدیهی است که همه ما طالب بهترین ها و زیباترین ها هستیم. اما حساب کرده اید برای زیباتر کردن فضای منزل تان چقدر باید هزینه کنید؟ یا اینکه اصلا کدام یک از گزینه های موجود با توجه به سبک زندگی خاص شما، برایتان مناسب تر است؟ مثلا ممکن است مجبور باشید برای مکان های پر رفت وآمد خانه تان، زیبایی را در اولویت دوم و سوم قرار دهید و نظرتان بیشتر به سمت کیفیت و دوام جلب شود.

گاهی هم پیش می آید کفپوش مناسب را انتخاب کرده اید اما وقتی به قیمت آن و پول توی جیبتان نگاه می کنید، نپسندید. برای یک خرید مناسب، قبل از مراجعه به بازار باید گزینه های احتمالی را بررسی کرد.

پارکت و لمینت
 چند وقتی است که بازارشان داغ شده و با وجود اینکه قیمت بالایی دارند باز هم محبوبیت دارند. این کفپوش ها انواع مختلفی دارند، اگر کامل از چوب های جنگلی ساخته شده باشند پارکت و اگر از یک یا 2لایه نازک ام دی اف ساخته شده باشند، لمینت نامیده می شوند.

به کف اتاق متصل نمی شوند به گونه ای طراحی شده اند که با توجه به شیار موجود در کناره این کفپوش ها به هم متصل می شوند و قابلیت این را دارند که درصورت خرابی یک قطعه خیلی راحت قطعه سالم را جایگزین کرد.

نکته اقتصادی:شیک و همه پسند هستند و از استحکام بالایی برخوردارند. نگهداری شان سخت نیست و خیلی راحت تمیز می شوند. پارکت و لمینت به راحتی روی انواع سطوح مانند بتن و سیمان به کار می آیند و عایق خوبی برای سرما و گرما و صدا هستند.

اما در مقابل رطوبت و انقباض و انبساط، انواع قدیمی پارکت ضعف دارند. در عین حال، کمتر لازم است نگران اشیای شکستنی خود باشید. نوعی از این پارکت ها هستند که سطحی انعطاف پذیر دارند و شدت ضربه وارده به شیء را کم می کنند. برای خرید هر متر کفپوش چوبی با توجه به کیفیت ساخت، مبلغی بین50تا 200هزارتومان باید بپردازید.

مناسب ترین کفپوش ها برای منزل

سرامیک
 قبل تر که کف خانه ها را موزائیک می کردند، خانم های خانه سعی می کردند با فرش های رنگارنگ و نهایتا یک تکه موکت برای کناره ها روی موزائیک ها را بپوشانند اما با ورود سفال پخته شده ای به اسم سرامیک به خانه های مردم اوضاع فرق کرد. سایز قالی ها کوچک تر شد تا زیر کار مشخص شود. گل های قالی هم رنگ شان پرید و همه سعی کردند رنگ فرش را با رنگ و طرح سرامیک های کف خانه هماهنگ کنند.

سرامیک ها انواع متفاوتی در جنس و طرح و رنگ دارند و البته قیمت شان هم با توجه به همین موضوع بالا و پایین می شود. هنگام خرید سرامیک حتما روی بسته بندی اش را بخوانید چون اصولا 4یا 5نوع سرامیک داریم که هر کدام دارای خصوصیات خاص خودشان هستند.

این خصوصیات مو به مو روی بسته بندی محصول درج شده اند. هنگام خرید روی این نوشته ها حساس شوید:درجه کیفیت، ضریب اصطکاک، میزان جذب آب، مقاومت در برابر ضربه، PEI و... . تکلیف درجه کیفیت که مشخص است.

این درجه هر چقدر به سمت ابتدای الفبای انگلیسی برود بهتر است. PEI همان میزان سائیدگی است که قابلیت یک کاشی یا سرامیک را در برابر سائیدگی نشان می دهد. توجه داشته باشید فقط سرامیک های براق دارای چنین گزینه ای روی بسته بندی هستند؛ یعنی اگر سرامیک مات انتخاب کرده اید دنبال این گزینه نگردید.

میزان جذب آب نشان دهنده این است که سرامیک مورد نظر قابلیت استفاده در فضای - و مرطوب را دارد یا خیر؛ اگر سرامیک را برای استفاده در حمام یا سرویس بهداشتی می خواهید این گزینه برایتان خیلی مهم باشد. درجه اصطکاک هم میزان لیزی سرامیک را نشان می دهد. هرچقدر عدد روی برچسب بیشتر باشد نشان دهنده این است که احتمال لیز خوردن شما روی سرامیک انتخابی تان کمتر است.

نکته اقتصادی:شست وشو و پاک کردن لکه های ایجاد شده روی سطح سرامیک آسان است. خیلی دیر هم خراب می شود اما در کنار این دو مزیت مهم، معایبی هم دارد؛ اول اینکه سرد است. این سرد بودن در زمستان باعث می شود دیرتر خانه تان گرم شود.

دومین عیب مربوط به درزهای بین سرامیک هاست. این درزها پس از مدتی چرک و کثیف شده و پاک کردنشان شما را به زحمت خواهد انداخت. ضربه محکم هم باعث ایجاد ترک و درنهایت پریدگی لعاب روی سرامیک ها می شود و همین موضوع باعث می شود زیبایی خود را از دست بدهند.

سرامیک ها به خاطر سطح صاف و لغزنده ای که دارند فرش یا موکت روی آن سر می خورد، طوری که ممکن است چندبار در روز مجبور باشید فرش و موکت خانه را سرجای اول برگردانید. این موضوع اگر بچه کوچکی در خانه داشته باشید بیشتر مشهود است. قیمت هر متر سرامیک، بین 25تا 400هزار تومان است.

موکت
 یکی از مرسوم ترین انتخاب ها برای پوشش دادن کف خانه است. انواع موکت ها بسته به طرح و رنگی که شما انتخاب می کنید می توانند خانه شما را بزرگ تر، گرم تر یا شلوغ تر از چیزی که هست نشان دهند.

اما خرید موکت نیازمند این است که معلوم کنید موکت را برای کدام قسمت خانه می خواهید؛ پر رفت وآمد است یا کم رفت وآمد؟ در خانه بچه کوچک دارید یا خیر؟ و مهم تر از همه اینها، می خواهید چقدر برای خرید خرج کنید؟ موکت ها به دلیل طرح و رنگ و نقش گسترده ای که دارند راحت تر با دکوراسیون خانه ها هماهنگ می شوند.

ضمن اینکه موکت ایمنی بیشتری دارد؛ یعنی شما مطمئن هستید که درصورت خیس بودن کف پایتان روی موکت لیز نمی خورید. یکی دیگر از دلایل محبوب بودن این کفپوش ها عایق بودنشان است. خانه های موکتی در تابستان خنک تر و در زمستان گرم ترند، علاوه بر این دو مزیت، عایق صدا هم هستند.

انعطاف پذیرند، نگهداری شان آسان است و خیلی زود هم تمیز می شوند. اگر لیوانی، بشقابی یا چیزی از دست تان سر بخورد و روی موکت بیفتد شکستنش به این بستگی دارد که از چه ارتفاعی و با چه شدتی زمین بخورد.

نکته اقتصادی:شما با هر میزان بودجه ای که دارید می توانید راهی بازار شوید و به مقدار مورد نیاز موکت تهیه کنید.چون قیمت موکت های موجود در بازار ازمتری 8تا 65هزار تومان متفاوت است. البته اگر قصد خرید موکت های با کیفیت خیلی بالا را دارید، باید 150هزار تومان یا حتی بالاتر هم برای هر مترش بپردازید.

چطور محاسبه کنیم؟
 یک نقشه ساده و دم دستی از منزلتان بکشید. با متر اندازه دیوارها را بگیرید و روی کاغذ کنار هر دیوار اندازه اش را بنویسید. بعد از این کار باید مساحت را حساب کنید. حالا باید آن قسمت هایی را که قصد دارید سرامیک یا پارکت کنید به مستطیل هایی تبدیل کنید تا بتوانید مساحت را به دست بیاورید.

آخر کار هم همه مساحت های به دست آمده را با هم جمع کنید. عدد به دست آمده میزان سرامیک و پارکتی است که شما احتیاج دارید که البته باید چند متر بیشتر سرامیک بخرید که پرتی ها را بپوشاند. عدد به دست آمده را در قیمت کفپوش مورد نظرتان ضرب کنید.

منبع : نمناک

کفپوش های مناسب برای مهد کودک و نصب آن

تابستان زمان مناسب برای بازسازی تاسیسات ، همچنین برای حذف کف و نصب طبقه های جدید است. مهد کودک ها و مهد کودک ها از این نظر الزامات ویژه ای دارند.

چه نوع کفپوش برای مهد کودک یا مهد کودک انتخاب کنم؟ 
ابتدا چند کلمه از قانونگذار. آیین نامه وزیر کار و سیاست اجتماعی 10 ژوئیه 2014 در مورد شرایط مسکن و بهداشتی که باید در محل هایی که مهد کودک یا کلوپ کودکان در آن اداره می شود ، برآورده شود ، می گوید که تمیز کردن کفپوش حیاط مهد کودک باید آسان باشد (طبقه های موجود در اتاق های بهداشتی ظروف باید بتوانند ضد عفونی کنند) و ضد شعله هستند. اما اینها البته همه شرایطی نیستند که باید در طبقه هایی که کودکان خردسال در آن کار می کنند ، رعایت شوند.

با دوام و قابل اعتماد
مهد کودک ، باشگاه کودکان یا مهد کودک ها امکانات عمومی هستند ، بنابراین کف آنها در معرض استفاده شدید قرار دارد. دوام فرش ها با توجه به استانداردهای اروپایی تعیین می شود ، بنابراین هنگام جستجوی مواد برای کف برای امکانات کودکان ، ارزش توجه فقط به پوشش های با مقاومت بالا برای اتاق های کم استفاده ، به عنوان مثال کلاس های 32-34 است. فرش های معمولی که برای آپارتمان و خانه خود می خریم - در اتاق هایی که اغلب استفاده می شود کار نمی کنند. پانل ها همچنین بادوام نیستند ، مگر اینکه آنهایی که برای اتاق های عمومی در نظر گرفته شده اند: کلاس AC4 و AC5 گواه مقاومت بسیار بالای سایش پانل ها هستند.

امن است
کودکان کوچک که به ایمنی توجه نمی کنند بر روی زمین ما می دوند ، بنابراین باید به این فکر کنیم که هنگام بازی روی زمین یا هنگام راه رفتن کار بدی با آنها نکنیم. پوشش کف برای مهد کودک ها و مهد کودک ها باید کشسان و ضد لغزش باشد (کلاس های R 9-10). بهتر است از کف سنگی در سایت اتاق (حتی در حمام یا راهرو) استفاده نکنید ، زیرا خطر صدمات جدی را به همراه دارد. آنها باید گواهینامه های تأیید انطباق با استانداردهای اتحادیه اروپا (اعلامیه مطابقت CE) ، گواهی بازدارنده شعله ، گواهی بهداشت (صادر شده توسط انستیتوی ملی بهداشت) و گواهی ضد لغزش داشته باشند. خوب است اگر آنها از مواد تجدید پذیر ساخته شده و دارای خواص باکتریواستاتیک باشند ، به عنوان مثال تولید مثل میکروارگانیسم های بیماریزا را مهار می کنند. درجه ایمنی کف نیز با این واقعیت تأیید می شود که از مواد اولیه طبیعی و غیر سمی ساخته شده و به کودکان آسیب نمی رساند.

آسان تمیز میشود
در مهد کودک روی زمین ریخته می شود ، پلاستیکین آغشته می شود و مربای ساندویچ مالیده می شود و گل و لای از حیاط وارد می شود. بنابراین ، کف در موسسات کودکان باید از چنین موادی ساخته شود که تمیز نگه داشتن آنها مشکلی ندارد. تمیز کردن کفهای پی وی سی به دلیل وجود بازشوها در داخل آنها مشکل است که از وسایل نامناسب برای آنها استفاده شود. مشمع کف اتاق و وینیل راحت ترند. تمیز کردن کفپوش های نرم و فرش به سختی انجام می شود و غالباً نیاز به نظافت با تجهیزات تخصصی ارائه شده توسط شرکت های نظافتی دارند.

طبق طبقه بندی ACT ، کفپوش های آنتی استاتیک کودکانه و کودکستان باید تمیز نگه داشته شوند (کسانی که در اتاق های بهداشت هستند باید غیرقابل توصیف باشند) و قابل لمس باشند.

جذاب
کف خانه نیز برای بازی از کودکان استفاده خواهد شد ، بنابراین اگر - جدا از کاربردی بودن - نیز خوب باشد. هنگام انتخاب پوشش کف ، قابل توجه است که باید رنگارنگ باشد و متناسب با طرح کودکان باشد. در فروشگاه ها می توانید کاورهایی با نقاشی قهرمانان افسانه ای یا با مسیرها و خیابان های مشخص شده پیدا کنید که کودکان می توانند بر روی آنها اتومبیل های اسباب بازی سوار شوند.

متناسب با مکان
بسته به نوع کاربری اتاق می توان نوع مناسب کف را انتخاب کرد. اتاق های بهداشتی ، به عنوان مثال حمام و آشپزخانه ، باید کف های قابل شستشو ، بلکه کف های غیر لغزنده نیز داشته باشند ، زیرا اغلب مرطوب هستند. راهروها و مکانهایی که در معرض لک شدن مکرر هستند باید از کفهای کفپوش پی وی سی یا مشمع کف اتاق به راحتی تمیز شوند. اتاقهای بازی و اتاق خواب را می توان با فرشهای نرم پوشاند تا کودکان بتوانند هنگام نشستن روی زمین یا مشمع کف اتاق به راحتی بازی کنند که حتی برای واکرهای پابرهنه نیز احساس گرما می کند. در اتاق های خواب ، ارزش یک کف آرام را دارد (به عنوان مثال مشمع کف اتاق با لایه چوب پنبه) ، در حالی که پله ها باید با مواد ضد لغزش پوشانده شوند.

هر طبقه سالها دوام خواهد داشت! الزامات تمیز کردن پوشش های کف برای اینکه یک کفپوش دوام داشته باشد و عملکردهای خود را به طور مداوم انجام دهد ، لازم است که الزامات کف اتاق را در نظر بگیرید. اول از همه ، به رطوبت و تنش مکانیکی توجه کنید - این عواملی است که در درجه اول به خراب شدن کف کمک می کند و نیاز به جایگزینی آن را تعیین می کند. بیایید محبوب ترین گزینه ها را برای مکان ها و نیازهای آنها برای پوشش کف در نظر بگیریم: حمام و آشپزخانه تفاوت اصلی بین کف در این اتاق ها مقاومت در برابر رطوبت است. به طور طبیعی ، در حمام این تماس مستقیم با آب است ، و در آشپزخانه باعث افزایش تولید بخار می شود. بر این اساس ، کف زمین باید رطوبت را به خوبی تحمل کند ، در هنگام خیس شدن تورم یا تغییر شکل ندهد. همچنین ، باید در برابر تشکیل کپک و کپک مقاوم باشد ، که لزوما در شرایط گرم و مرطوب ظاهر می شود.

علاوه بر این ، برای آشپزخانه ، تهدید اضافی به صورت لکه های چربی یا بقایای مواد غذایی وجود دارد ، بنابراین کف باید به گونه ای باشد که به راحتی از چربی ، مایع و ساینده پاک شود. اتاق خواب ، اتاق کودک در اینجا ، روش پوشش کاملاً متفاوت است! اول از همه ، در چنین مکان هایی ، شما باید از منشا سازگار با محیط زیست اطمینان حاصل کنید ، که فن آوری تولید آنها ایمنی کامل برای زندگی و سلامتی انسان را تضمین می کند. همچنین مطلوب است که پوشش ها به راحتی نگهداری شوند ، گرد و غبار در خود جمع نشوند و به راحتی از آن تمیز شوند. راهرو شاید کثیف ترین قسمت خانه باشد - خاک ، گرد و غبار و رطوبت مستقیماً از خیابان به اینجا می رسد. بنابراین ، بسیار مهم است که کف راهرو به راحتی کثیف نشود ، تمیز کردن آن آسان نیست و از رطوبت نمی ترسد. در راهرو ، ایجاد مقاومت در برابر سایش بالا برای پوشش مطلوب است ، زیرا این اتاق بیشتر از دیگران استفاده می شود.

اتاق نشیمن شاید بی تکلف ترین زیرسازی کفپوش pvc از همه باشد ، اما بازهم همه چیز به اعضای خانواده و تمیزی آنها بستگی دارد. در صورت وجود کودکان یا حیوانات کوچک در خانه ، کف اتاق نشیمن باید در برابر آسیب مکانیکی مقاوم باشد و به راحتی تمیز شود. بالکن یا چوبی تا حد زیادی نیاز کفپوش به عایق بودن یا نبودن این نوع اتاق ها بستگی دارد. اگر رژیم دما در بالکن دقیقاً مانند خیابان باشد ، به طور طبیعی ، لازم است مقاومت در برابر سرما ، مقاومت در برابر رطوبت و مقاومت در برابر درجه حرارت بالا را نیز در نظر گرفت. اگر آپارتمان شما دارای بالکن یا عایق گلدان است ، بسته به ایده کلی فضای داخلی این اتاق ها ، کف می تواند هر طبقه باشد. انواع کفپوش مطمئناً شما می توانید با استفاده از تخیل و مواد در دسترس خود از هر مکانی کف درست کنید ،

اما متداول ترین مواد کفپوش آماده وجود دارد - هر یک از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارد ، خواص خاصی دارد و می تواند مورد استفاده قرار گیرد شرایط عملیاتی مورد نظر خوب این مواد چیست؟ در اینجا موارد اصلی ذکر شده است: پارکت ، تخته پارکت ، تخته چوبی ، ورقه ورقه ، مشمع کف اتاق ، کف بتونی ، کف خود تراز شونده ، ظروف سنگی چینی ، کاشی و سرامیک ، سنگ طبیعی ، موزاییک ، چوب پنبه ، فرش. اینها پوشش هایی هستند که به طور مداوم در فرآیند تعمیر استفاده می شوند و به طور گسترده ای در بازار ساخت و ساز ارائه می شوند ؛ لازم نیست آنها را به صورت جداگانه جستجو یا سفارش دهید. این دسته قیمت از بودجه تا مواد بسیار گران قیمت متغیر است که در دسترس همه نیست.

حال بیایید جزئیات بیشتری در مورد هر یک از آنها را بیان کنیم پارکت ، احتمالاً برای همه شناخته شده است. مدت ها پیش ، کفپوش پارکت نشانه ثروت و بازسازی با کیفیت بالا بود. اما حتی اکنون نیز ، در دوره ای که مرتباً مصالح ساختمانی مرتباً به روز می شود ، او قرار نیست مواضع خود را رها کند. این یک ماده طبیعی فوق العاده ، سازگار با محیط زیست و با دوام است. البته دوام کف پارکت به دو عامل اصلی بستگی دارد: چوب با کیفیت بالا و نصب صحیح ، فقط در صورت تحقق این شرایط ، آموزش نصب کفپوش  برای چندین دهه در خدمت شما خواهد بود. مزایای پارکت: یک پوشش سازگار با محیط زیست ساخته شده از چوب طبیعی ، با نصب مناسب و مراقبت مناسب ، حداقل پنجاه سال دوام می آورد ، این کف گرم و کم مصرف خواهد بود ، برای مناطق شمالی می توان عایق بندی ویژه ای را برای آنها انجام داد پارکت ، برای مناطق خط میانی ، نیازی به عایق بندی نیست. معایب شامل حقایق زیر است: پارکت ساخته شده از چوب جامد بسیار گران است ، تخمگذار چنین کف باید فقط توسط متخصصان بسیار واجد شرایط انجام شود و به سرعت انجام نمی شود ، کف پارکت به مراقبت مداوم و ارزان نیاز ندارد. همچنین باید در نظر داشت که کفپوش پارکت برای اتاق های مرطوب مناسب نیست ، زیرا با وجود پوشش های مخصوص لاک خورده ، چوب طبیعی با رطوبت اضافی تغییر شکل می دهد و این می تواند منجر به تاب خوردن کف و آسیب جبران ناپذیر به پوشش شود. تخته پارکت علی رغم شباهت نام ها با مواد قبلی ، نباید آنها را مشابه دانست ، زیرا آنها چیزهای کاملاً متفاوتی هستند. تخته پارکت فقط از نظر مواد مشابه پارکت است - همچنین چوب طبیعی است ، اما با توجه به ویژگی های آن بسیار نازک تر از پارکت است و بر این اساس ، دوام بسیار کمی دارد. به طور متوسط ​​، ضخامت تخته پارکت

منبع

مزیت های چمن مصنوعی چیست

فقط پنج دقیقه تحقیق آنلاین به شما اطلاع می دهد که اکنون مجموعه وسیعی از چمن مصنوعی در بازار موجود است.

با داشتن چنین طیف گسترده ای از تولیدکنندگان و محصولات ، انتخاب بهترین چمن مصنوعی دیواری برای باغ شما می تواند کمی دلهره آور باشد.

بسیاری از ویژگی های متفاوت وجود دارد که شما باید قبل از خرید به آنها نگاه دقیق داشته باشید.

همچنین باید دقیقاً در نظر بگیرید که برای چه از چمن مصنوعی خود استفاده خواهید کرد.

بنابراین از کجا می دانید کدام نوع چمن متناسب با نیاز شماست؟ و هنگام مقایسه گیاهان مصنوعی دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید؟

خوب ، ما این راهنما را برای کمک به شما در بررسی دقیق آنچه که در تولید چمن مصنوعی برای مسلح کردن شما با دانش لازم برای تصمیم گیری آگاهانه لازم است ، نوشتیم.

تصمیمی که امیدوارم منجر به ایجاد یک چمن مصنوعی خارق العاده شود که نه تنها شگفت انگیز به نظر برسد ، بلکه باعث صرفه جویی در ساعتها کار تعمیر و نگهداری شما می شود و برای آینده طولانی می ماند.

نکته کلیدی که باید به یاد داشته باشید این است که بسیار مهم است که فقط به زیبایی چمن مصنوعی توجه شود ، زیرا انتخاب یک محصول فقط بر اساس این جنبه خطرناک است.

البته چمن باید خوب به نظر برسد ، اما برای اطمینان از یک چمن سبز و سرسبز با ماندگاری طولانی ، باید عملکرد خوبی هم داشته باشد.

برای جلوگیری از ناامیدی ، باید یک چشمه مصنوعی را از نزدیک ببینیم تا بتوانیم سرمایه گذاری عاقلانه ای انجام دهیم.

این راهنما برای کمک به شما در انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای باغ خود نوشته شده است.

چمن مصنوعی شما برای چه استفاده می شود؟
چمن مصنوعی برای سگ ها

این س keyال کلیدی است که باید هنگام انتخاب بهترین چمن مصنوعی برای باغ خود از خود بپرسید.

انواع مختلفی از چمن مصنوعی وجود دارد و همه آنها نقاط قوت و ضعف مختلفی دارند.

دلیل این امر این است که برخی برای کاربردهای مختلف طراحی شده اند. به عنوان مثال ، بعضی از چمن مصنوعی ها برای باغچه به سختی پوشیده می شوند ، که معمولاً به معنای استفاده از الیاف پلاستیکی ساخته شده از نایلون (پلی آمید) است.

با این حال ، معامله در اینجا این است که نایلون کاملاً نرم مانند پلی پروپیلن یا پلی اتیلن نیست ، دو نوع دیگر الیاف مصنوعی که در تولید چمن مصنوعی استفاده می شود.

نایلون نیز گرانتر است. بنابراین ، اگر چمن مصنوعی شما ترافیک کمی از پا پیدا کند ، انتخاب چمن ساخته شده از الیاف نایلون ضروری نیست. با این حال ، این گزینه ایده آل برای خانواده ای است که وقت زیادی را در باغ خود می گذرانند.

به طور کلی پنج نوع استفاده اصلی برای یک چمن مصنوعی وجود دارد:

چمن زینتی / نمایشی - یک چمن مصنوعی کم قاچاق با هدف بهبود زیبایی در باغ در حالی که به طور چشمگیری نگهداری را کاهش می دهد.
زمین چمن / زمین بازی - یک چمن مصنوعی که قاچاق آن بسیار زیاد است و در تمام طول سال استفاده بالایی دارد.
چمن مناسب حیوانات خانگی - منطقه ای که به شدت قاچاق می شود و همچنین لازم است ادرار و مدفوع را اداره کند.
چمن برای مهمانی های باغ و سرگرمی - منطقه ای که گاهاً به شدت قاچاق می شود و می تواند با لکه ها و لکه ها کنار بیاید.
همه کاره - برخی یا همه موارد فوق.
به طور طبیعی ، هر یک از انواع استفاده بالا به قدرت و کیفیت مختلفی در یک چمن مصنوعی نیاز دارد.

در زیر برخی از اطلاعات مفید را برای کمک به شما در انتخاب بهترین چمن مصنوعی متناسب با نیازهای شخصی خود پیدا خواهید کرد.

هنگام انتخاب چمن های تقلبی برای باغ خود ، با مشاهده گامانهای بالقوه از نظر زیبایی شروع کنید. این بدان دلیل است که ، بسیار مهم است که شما یک چمن مصنوعی را انتخاب کنید که از دیدن آن لذت ببرید و ظاهر باغ شما را بهبود بخشد.

ارتفاع شمع

انتخاب ارتفاع شمع معمولاً فقط سلیقه ای است.

برای کسانی که ظاهر چمن تازه بریده شده را دوست دارند ، هر چیزی بین 25-30 میلی متر انتخاب خوبی است. برای یک چمن طبیعی ، توصیه می کنیم چیزی بین 30 تا 38 میلی متر انتخاب کنید.

هر چیزی بیشتر از این و الیاف به جای ایستادن به حالت ایستاده ، تحت وزن خود صاف قرار می گیرند.

در مورد اینکه آیا شمع های کوتاه تر پوشیده تر هستند ، بحث هایی وجود دارد.

در آزمایشات ما متوجه شده ایم که ارتفاع کوتاهتر شمع در بلند مدت برای چمنهای تولید شده با استفاده از پلی پروپیلن یا پلی اتیلن بهتر از شمع های طولانی تر عمل می کند.

اما با چمن های مصنوعی نایلونی ، هیچ تفاوتی از نظر عملکرد بین توده 25 میلی متر و 35 میلی متر مشاهده نکرده ایم. این در نتیجه سخت پوشیدن نایلون است.

تراکم شمع
مقایسه تراکم شمع چمن مصنوعی بسیار مهم است.

هر چقدر تراکم شمع بیشتر باشد ، گامان سرسبزتر به نظر می رسد.
چمن های جعلی تراکم انبوه کم می تواند کم و نازک به نظر برسد.
مقایسه تراکم شمع چمن مصنوعی
چمن های سمت چپ حاوی 18،898 بخیه در هر متر مربع است. چمن های سمت راست 13،648 بخیه دارد.

برای مناطق استفاده سنگین ، توصیه می کنیم یک توده متراکم با 160000 تا 18000 بخیه در هر متر مربع انتخاب کنید.

برای چمن های تزیینی که میزان ترافیک پا کم است ، ممکن است بخواهید یک چمن نازک تر با حدود 13000 تا 16000 بخیه در هر متر مربع در نظر بگیرید ، زیرا به نظر شما این مقرون به صرفه است.

همچنین بسیار مهم است

زاویه هایی را که از آن چمن مصنوعی خود را مشاهده می کنید در نظر بگیرید.

به طور معمول ، در مورد باغ ، چمن را از خانه یا پاسیو و همچنین از بالا مشاهده می کنید.

اگر وقت زیادی برای چمن خود صرف نخواهید کرد ، بهتر است پس انداز کنید و توده ای با الیاف کمتر انتخاب کنید ، زیرا از زاویه مناسب ، علف های نازک تر این تصور را دارند که ضخیم تر از حد واقعی هستند.

اما برای یک بالکن یا روف گاردن ، باید به یاد داشته باشید که چمن ها به طور معمول از بالا مشاهده می شوند.

این به این معنی است که انتخاب چمن متراکم و در حالت ایده آل یک چمن مخصوص که به طور خاص برای باغ های بام ، پاسیو و بالکن ، مانند Tempo توسط NeoGrass طراحی شده است ، بسیار مهم است.

Tempo با خیره کننده ای 48000 خط در متر مربع تولید می شود.

اگر در انتخاب بهترین تراکم شمع تردید دارید ، توصیه می شود که چیزی بین 16000 تا 18000 بخیه در هر متر مربع به عنوان یک وسیله مناسب برای همه کارها تهیه کنید.

انتخاب رنگ
مانند ارتفاع شمع ، انتخاب رنگ کاملاً به سلیقه شخصی بستگی دارد. هیچ درست و غلطی وجود ندارد.

طیف وسیعی از رنگ ها را در مورد چمن مصنوعی مشاهده خواهید کرد و این به این دلیل است که سایه های مختلفی از رنگ سبز در چمن واقعی وجود دارد.

بسیاری از تولیدکنندگان نمونه های رایگان ارائه می دهند و به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در خرید ، از این مزیت استفاده کنید زیرا متأسفانه نمی توانید به تصاویر اینترنت اعتماد کنید تا نشانه ای واقعی از رنگ چمن مصنوعی مورد نظر خود بدست آورید.

هنگام انتخاب رنگ ، مهم است که به یاد داشته باشید که نمونه ها را در محلی که چمن گذاشته می شود قرار دهید. یعنی بیرون از چمن شما.

دلیل این امر آنست که شرایط نوری متفاوت باعث می شود انواع چسب چمن مصنوعی متفاوت باشد. به عنوان مثال ، به دلیل میزان کمتری از نور طبیعی ، نمونه های شما در فضای بسته تاریک تر به نظر می رسند.

نمونه های خود را کنار هم بر روی چمن خود قرار دهید و رنگ ها را با چمن واقعی خود مقایسه کنید. بسیاری از افراد ترجیح می دهند رنگی را انتخاب کنند که بیشتر شبیه چمن های فعلی آنها باشد.

اگر باغ شما پناه گرفته و نور آفتاب کمی دریافت می کند ، ممکن است بهتر باشد یک چمن مصنوعی رنگ روشن انتخاب کنید زیرا باعث زیبایی باغ شما می شود.

چگونه چمن مصنوعی با بهترین کیفیت را انتخاب کنیم
 
هنگام جستجوی چمن مصنوعی با بهترین کیفیت ، بسیار مهم است که به چیزی فراتر از جذابیت زیبایی شناختی نگاه کنید.

لیست 11 سوالی زیر به شما کمک می کند تا چمن مصنوعی را برای یافتن بهترین محصول با عملکرد مقایسه کنید.

قبل از خرید ، با مراجعه به وب سایت های تولید کننده ، صفحه های داده یا صحبت مستقیم با آنها ، پاسخ این س questionsالات را پیدا کنید.

1. الیاف از چه نوع پلاستیکی ساخته شده اند؟
 
فقط سه نوع پلاستیک مختلف وجود دارد که برای ساخت چمن مصنوعی استفاده می شود.

اینها پلی پروپیلن ، پلی اتیلن و نایلون (پلی آمید) هستند که هر یک از نقاط قوت و ضعف مختلفی دارند.

پلی اتیلن متداول ترین نوع الیاف پلاستیک است ، زیرا به طور کلی همه کاره بسیار مناسب است.

نایلون تاکنون قوی ترین فیبر مورد استفاده در تولید چمن مصنوعی است. تا 33٪ از پلی اتیلن و 26٪ از پلی پروپیلن قویتر است.

همچنین تا 40٪ از پلی اتیلن و 22٪ انعطاف پذیر تر از پلی پروپیلن است که هر دو الیاف نرم تری هستند.

نایلون به طور طبیعی بسیار سخت پوشیده است ، اما تجارت این است که یک فیبر ساینده تر از دو نمونه مشابه آن است.

اما گران تر است

مخلوط کاملی از الیاف مصنوعی این است که کاهگل پایین با استفاده از الیاف نایلون ، که سپس در ترکیب با الیاف پلی اتیلن طولانی تر کار می کنند ، تقویت شود.

برای مناطق کم قاچاق ، چمنی را انتخاب کنید که کاملاً از پلی اتیلن یا پلی پروپیلن ساخته شده باشد.

برای مناطقی که اغلب استفاده می شود ، نایلون از هر چیزی بهتر و بهتر است ، بنابراین یک چمن را انتخاب کنید که نایلون را در این نمونه داشته باشد.

2. آیا مقاوم در برابر آتش است؟

هنگام آموزش گام به گام نصب چمن مصنوعی بسیار مهم است که با سازنده بررسی کنید که مقاوم در برابر آتش است.

در حین آتش سوزی بسیار بعید ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که شعله های آتش از طریق چمن مصنوعی شما گسترش نمی یابد.

برای بررسی اینکه آیا چمن مصنوعی مقاوم در برابر آتش است ، از سازنده انتخابی خود س askال کنید که آیا اعتبار صنعتی دارند یا خیر و همچنین با مقررات اروپا مطابقت دارند یا خیر.

مطابق با استاندارد UNE EN 13501-12007 ، هر محصول کف سازی تولید شده از جمله چمن مصنوعی می تواند مطابق با Cfl-s1 در آزمون های ضد حریق برای کفپوش مقاوم در برابر آتش ارزیابی شود.

اطمینان از اینکه چمن مصنوعی انتخاب شده شما با این معیار مطابقت دارد بسیار توصیه می شود ، زیرا بدین معنی است که چمن در صورت بدترین اتفاق آتش سوزی نخواهد کرد.

3. آیا از نظر مواد مضر آزمایش شده است؟

شما ممکن است برخی از داستان ها را در مورد چمن مصنوعی حاوی مواد مضر مانند سرب شنیده باشید.

متأسفانه در گذشته برخی از این داستان ها درست بوده اند.

البته موادی مانند سرب می توانند به شدت خطرناک بوده و اثرات مضر بر روی انسان و حیوانات خانگی آنها داشته باشند.

یک نقطه شروع خوب انتخاب یک مانو چمن مصنوعی است

در داخل اتحادیه اروپا دستگیر شده است ، زیرا آزمایشات ایمنی و استانداردهای تولید بالاتر از مواردی است که در مناطقی از آسیا از جمله چین یافت می شود.

برای اطمینان بیشتر ، اطمینان از اینکه چمن های تقلبی که انتخاب می کنید به طور مستقل در برابر مواد مضر آزمایش و تأیید شده اند ، از اهمیت حیاتی برخوردار است.

گواهینامه اعطا شده توسط Oeko-Tex ، پیشروترین سیستم آزمایش و صدور گواهینامه صنعت نساجی ، برای اطمینان خاطر به مصرف کنندگان این است که چمن مصنوعی انتخابی آنها عاری از مواد مضر است.

4. چمن تولید شده کجاست؟
 
همانطور که در بالا به طور خلاصه اشاره کردیم ، استانداردهای تولید در سراسر جهان متفاوت است.

چمن های جعلی تولید شده در اروپا معمولاً کیفیت به مراتب بهتری نسبت به محصولات تولید شده در چین دارند - یکی از بازیگران اصلی در صنعت چمن مصنوعی.
هنگام انتخاب چمن مصنوعی ، بسیار مهم است که محل تولید آن را بررسی کنید. برای بدست آوردن کشور مبدا مستقیماً با خرده فروشان صحبت کنید.

بهترین راه برای این کار درخواست مجوز است. اگر یک خرده فروش یا تولید کننده قادر به تهیه این مورد نباشد ، احتمال تولید محصولات خارج از اتحادیه اروپا بسیار زیاد است.

مشاهده یک چمن مصنوعی فرومایه نسبتاً ساده است. ساده ترین راه این است که نگاهی دقیق به پشتی و ضخامت الیاف داشته باشید.

الیاف نازک و توانایی جدا کردن پشتی اولیه و ثانویه (زیرا حاوی مقادیر کمتری از لاتکس هستند) به سمت چمن مصنوعی بی کیفیت است.

در زیر با دقت بیشتری به این دو ویژگی چمن مصنوعی خواهیم پرداخت.

5. ضمانت تولید کننده چه مدت است؟
 
ناگفته نماند ، اما واضح است که هر چه ضمانت بیشتر باشد ، محصول بهتری نیز ارائه می شود.

با این حال ، بررسی چاپ کوچک بسیار مهم است.

برخی ضمانت ها می توانند بسیار مبهم باشند و ممکن است حمایت چندانی از مصرف کننده نداشته باشند.

حتما به دنبال گارانتی باشید که شامل پوشش در برابر پایداری اشعه ماورا UV بنفش و از بین رفتن فیبر باشد.

پایداری اشعه ماورا UV بنفش از محو شدن محافظت می کند ، در حالی که ضمانت محافظت در برابر از بین رفتن فیبر به شما آرامش می دهد که الیاف سالم بمانند ، که البته این یک کلید برای یک چمن مصنوعی سرسبز است.

البته ، هیچ ضمانتی از آسیب های ناشی از استفاده نادرست یا عدم نگهداری و مزایای استفاده از چمن مصنوعی شما محافظت نخواهد کرد.

برای آگاهی از جزئیات بیشتر در مورد نگهداری و مواردی که استفاده نادرست از چمن مصنوعی انتخاب شده شماست ، مستقیماً با سازنده صحبت کنید.

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نگهداری چمن مصنوعی ، مقاله ما ، "The Ultimate Artificial Grass Maintenance Maintenance" را مفید بدانید.

شما ممکن است متعجب شوید که می دانید در زمین چمن مصنوعی نگهداری وجود دارد ، اما متأسفانه این درست است و هر کسی به شما خلاف بگوید کاملاً صادق نیست.

خوشبختانه ، با این حال ، نگهداری مورد نیاز حداقل است و کسری از زمان لازم برای نگهداری یک چمن واقعی را می گیرد.
6. پشتیبانی چقدر خوب است؟
 
یک روش خوب برای بررسی کیفیت چمن مصنوعی نگاه به قسمت پشتی است.

پوشش چمن مصنوعی از لایه های اولیه و ثانویه تشکیل شده است.

پشتوانه اولیه لایه ای از مواد است که الیاف پلاستیکی چمن مصنوعی به آن بخیه زده شده اند.

پشتوانه ثانویه مورد استفاده در طول فرایند تولید به طور معمول از لاتکس ساخته می شود. این اساساً "چسبی" است که همه چیز را در کنار هم نگه می دارد.

با استفاده از علف های مصنوعی با کیفیت پایین ، این لایه ها می توانند جدا شوند زیرا مقدار کمی از لاتکس استفاده شده است.
ساده است که سعی کنید پشت و رو یک چمن مصنوعی را به سادگی با تلاش برای جدا کردن لایه ها با دست خود ارزیابی کنید.

هرچه این کار ساده تر باشد ، کیفیت چمن مصنوعی پایین می آید.

بسیار مهم است که نه تنها برای جلوگیری از جدا شدن یک چمن مصنوعی ، بلکه برای جلوگیری از از بین رفتن نخ ، از سطوح بالای لاتکس استفاده شود.

مقادیر کم لاتکس به این معنی است که الیاف به راحتی از پشت جدا می شوند و در نتیجه یک چمن مصنوعی به تدریج نازک و مات می شود و در نهایت غیر طبیعی به نظر می رسد.

با سازنده تماس بگیرید تا از مقاومت لنگر محصولات آنها مطلع شوید. باید حداقل بتواند در برابر نیرویی 25 نیوتن مقاومت کند.

منبع : neograss

خرید چمن مصنوعی برای حیاط ویلا

 

ما یک راهنمای جامع برای خرید چمن مصنوعی تهیه کرده ایم ، بنابراین هنگامی که می خواهید خرید خود را بخرید ، با دانش کافی مسلح می شوید تا بهترین انتخاب را برای شما انجام دهیم.

چرا چمن مصنوعی انتخاب کنید؟
دلیل اینکه شما چمن مصنوعی برای ویلا می خواهید ، تمام تصمیماتی را که پس از آن می گیرند ، مطلع می کند ، بنابراین مهم است که بدانید چرا دلایل زیادی وجود دارد که شما می خواهید یک چمن مصنوعی بخواهید ، از جمله:

برای اینکه در تمام طول سال زیبا به نظر برسیم - هیچ گل و لای نامرتبی!
برای حفظ تلاش خود در نگهداری یک چمن طبیعی
برای ایستادن زیر استرس بچه ها و حیوانات خانگی
بودجه ی تو
اولین کاری که باید انجام دهید تعیین بودجه است. این یک عامل تعیین کننده در مورد نوع چمن است که به آن نگاه می کنید - شما نمی خواهید عاشق نوعی چمن شوید که توانایی خرید آن را ندارید. بیشتر چمن ها در متر مربع به فروش می رسند ، بنابراین دانستن اینکه در ازای هر متر چقدر توان دارید ، به شما کمک می کند تا چمن ها را از محدوده قیمت خود فیلتر کنید.

فضای مورد نظر خود را که توسط چمن مصنوعی پوشانده شده اندازه گیری کنید. ابزار نحوه اندازه گیری راهنما و برنامه ریزی پروژه شما توضیح می دهد که چگونه این کار را به طور کامل انجام دهید.
تصمیم بگیرید که آیا می خواهید آن را خودتان نصب کنید یا از یک نصب کننده بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. برای کمک به تصمیم گیری این فیلم را برای مراحل کار مشاهده کنید. شما باید هزینه یک نصب کننده را بپردازید ، اما این کار معمولاً نرم تر از انجام خودکار آن خواهد بود. اگر تصمیم به انجام DIY دارید ، به راهنمای نحوه نصب نگاهی بیندازید
چند عامل وجود دارد که می تواند هزینه نصب را افزایش دهد ، از جمله اینکه برای آماده سازی زمین چه مقدار کار باید انجام شود. چمن مصنوعی در آفتاب آنلاین یک سطح نفوذپذیر است ، بنابراین هر آبی به خاک زیر وارد می شود و تخلیه می شود. با این حال ، اگر خاک شما مانند خاک رس بسیار متراکم باشد ، ممکن است برای اطمینان از عدم استحکام آب هنگام باران ، به مقدار بیشتری نیاز داشته باشید.
اگر خودتان نصب را انجام می دهید ، باید بررسی کنید که آیا قادر به حذف مواد هستید و سنگدانه های مورد نیاز خود را به راحتی معرفی می کنید (متوسط کار 40 متر مربع حدود 5-6 تن کل سنگ).
برای مقایسه قیمت ها و تعیین اینکه آیا نصب کننده ای که این کار را برای شما انجام می دهد در بودجه است یا خیر ، چند قیمت دریافت کنید.


کیفیت چمن مصنوعی
بیت بعدی بیت سرگرم کننده است - انتخاب چمن مناسب برای شما.

ارتفاع شمع

چمن مصنوعی بسته به نوع استفاده از آن ، در ارتفاع شمع مختلفی وجود دارد. علف های طولانی تر ، با علامت حدود 30 میلی متر ، جلوه ای سرسبز و مجلل به شما می دهند ، در حالی که کوتاه تر ، چمن های 16-27 میلی متر ، شسته و رفته به نظر می رسند و بیشتر برای بچه ها یا حیوانات خانگی مناسب است.

وزن

چمن های مرغوب باید با وزن 2-3 کیلوگرم در متر مربع وزن داشته باشند. وزن مخصوصاً مهم است اگر خودتان آن را نصب کنید ، زیرا باید رول را بلند کرده و حرکت دهید.

رنگ

از آنجا که دو عنصر برای از بین بردن بوی بد چمن مصنوعی وجود دارد ، تیغه های چمن و کاهگل ، طیف وسیعی از ترکیبات رنگ برای انتخاب وجود دارد. می توانید به دنبال ظاهری طبیعی باشید ، اما اینکه این یک رنگ سبز روشن یا سبز تیره باشد ، به شما بستگی دارد و آنچه در باغ شما طبیعی به نظر می رسد. ما به شما سفارش می دهیم نمونه ها را سفارش دهید و در ساعات مختلف روز به باغ خود بروید و ببینید که نور خورشید چگونه به نظر می رسد. اطمینان حاصل کنید که شمع رو به خانه یا نقطه اصلی مشاهده است. نحوه قرارگیری چمن شما به این صورت است و در شکل ظاهری چمن شما تفاوت ایجاد می کند.

نمونه ها

هنگام مقایسه نمونه ها ، مهم است که به کیفیت نخ و پشت آن نگاه کنید. نخ و همچنین رنگ مناسب ، نخ باید در برابر اشعه ماورا بنفش تثبیت شود تا در زیر نور آفتاب محو نشود. این باید مانند چمن طبیعی نیز احساس شود. قسمت پشتی باید نفوذپذیر باشد ، بنابراین آب می تواند از طریق آن تخلیه شود و همچنین در صورت بارندگی شدید و وجود حجم زیادی از آب ، سوراخ هایی وجود دارد.

مواردی که باید در نظر گرفت
چند سوال دیگر برای پرسیدن شامل موارد زیر است:

چمن ها کجا ساخته می شوند؟

کیفیت چمن مصنوعی بسته به محل تولید آن متفاوت است. به عنوان مثال تولیدکنندگان چینی از مواد C4 (برخلاف C6) استفاده می کنند که می تواند پلی اتیلن بازیافتی باشد که نسبت به دما حساس بوده و در هنگام تابش اشعه ماورا UV بنفش به طور بالقوه ناپایدار است. این بدان معنی است که محصول ارزان است ، اما کیفیت آن نیز ضعیف است.

Namgrass با استفاده از مواد C6 با کیفیت بالا در بلژیک تولید می شود. این بدان معنی است که بهترین چمن مصنوعی زمین فوتبال شما قوی تر ، حساس به دما ، پایدار UV و لمس نرم تر است.

ضمانت چگونه است؟

هنگام بررسی نمونه ها یا مقایسه تولیدکنندگان ، بررسی جزئیات ضمانت ها مهم است. چه مدت طول می کشد و چه چیزی را پوشش می دهد؟

گارانتی Namgrass به مدت 10 سال است. به عنوان بخشی از بزرگترین گروه تولیدی اروپا ، ما روابط کاری بسیار نزدیک با آنها داریم ، بنابراین می توانیم با خیال راحت چمنهای خود را ضمانت کنیم. این تثبیت کننده UV یا محو شدن رنگ و یکپارچگی عمومی محصول را پوشش می دهد.

اگر س questionsال دیگری دارید ، می توانید با ما تماس بگیرید یا از نصب کننده خود سlerال کنید - آنها می توانند به سالات مربوط به پروژه شما پاسخ دهند.

منبع

چرا خرید چمن مصنوعی مقاوم مهم است

همه چیزهایی که باید در مورد چمن مصنوعی بدانید ، از ویژگی های خاص ، انواع مختلف ، موارد استفاده ، تا هزینه. چه زمانی استفاده از چمن مصنوعی راحت است؟ جنبه های منفی این نوع خاص کفپوش چیست؟ آیا می توان از چمن مصنوعی در فضای باز نیز استفاده کرد؟
 
برای همه کسانی که می خواهند خانه خود را زیبا کنند ، محیط های بیرونی دیگر فقط خطوط یک ساختار دیوار نیستند ، بلکه به خانه ای دوم تبدیل می شوند ، که با توجه به نیازها و سلیقه زیبایی آنها مورد مراقبت قرار می گیرند و درون آنها زندگی خوبی می کنند.
علاوه بر حوزه گیاه شناسی ، کل دنیای ساخت و ساز وجود دارد ، که به شما امکان می دهد تا در فضای بیرونی بهشتی دوباره ایجاد کنید ، حتی می توانید وحشتناک ترین وحشت را بگذارید: گلها با پوشش ها ، گیاهان روی زمین و همه چیز مخلوط می شوند. کل به شما اجازه می دهد به باغ یا چمن خود نظم و هماهنگی دهید.

چمن مصنوعی در یک باغ خصوصی
(چمن مصنوعی در یک باغ خصوصی)

همراه با خرید انواع موکت کف که برای فضای خارجی استفاده می شود ، گاهی اوقات استفاده از اهداف مصلحتی دیگر مورد نیاز است ، که می تواند مشکلات ناشی از کیفیت پایین زمین ، یا کمبود وقت یا نیازهای اقتصادی را حل کند. در این موارد گزینه ایده آل با چمن مصنوعی نشان داده می شود. دومی اغلب برای ساخت چمن مصنوعی نشان داده می شود ، به ویژه برای فعالیت های ورزشی.

گراس مصنوعی چیست؟
چمن مصنوعی (یا چمن مصنوعی یا فرش در فضای باز) نوع خاصی از کفپوش است که از مواد نساجی ساخته شده است. چمن مصنوعی جدا از تأثیر زیبایی شناختی ، ویژگی های مشترک دیگری در چمن طبیعی ندارد.
ضخامت چمن مصنوعی از 4 تا 12 میلی متر است. با این وجود بسته به نوع مورد استفاده ، می توان در بازار مانتوهای مورد استفاده برای محیط های مسکونی ، با عملکرد کاملاً تزئینی ، ضخامت حدود 6 یا 7 میلی متر ، یا آنهایی را که برای استفاده حرفه ای تر استفاده می شوند ، برای ورزش های کفپوش استفاده کرد. ، که ضخامت آنها می تواند از 20 تا بیش از 50 میلی متر باشد.

مشخصات گراس مصنوعی چیست؟
چمن مصنوعی دارای یک سری ویژگی های مثبت است که به خاطر سپردن آنها مفید است ، زیرا هنگام انتخاب ، ارزیابی ویژگی های خاص برای هر نوع ضروری است.
متداول ترین مشخصات در چمن مصنوعی به شرح زیر است:

سازگاری با شرایط مختلف ؛
نتیجه زیبا و دلپذیر ، بسیار شبیه به چمن طبیعی ؛
احساس راحتی در راه رفتن ؛
عملی در تمیز کردن
تعمیر و نگهداری سریع و کم
ارزان بودن
عملی بودن نصب ؛
خشک شدن سریع حتی پس از دوش گرفتن.
مقاومت در برابر عملکرد عوامل جوی ؛
مقاومت در برابر اشعه خورشید
با این حال ، در میان معایب ، یک سری ویژگی ها پیدا می کنیم که بیش از هر چیز به کیفیت چمن مصنوعی بستگی دارد. در این میان بارزترین آن مسلماً تغییر رنگ چمن هنگام تأثیر اشعه خورشید است. یکی دیگر از عناصر نامطلوب این است که در صورت صاف بودن کافی با مخلوط شن و لاستیک ، امکان تسطیح احتمالی تیغه های چمن مصنوعی را ندارد.

انواع گراس مصنوعی کدامند؟
در بازار می توان طیف گسترده ای از انواع احتمالی چمن مصنوعی را پیدا کرد ، شروع با گوشته ای که می تواند کوتاه تر یا طولانی تر باشد. انتخاب یکی یا دیگری به شدت به استفاده از آن بستگی دارد. به عنوان مثال ، مانتوی مصنوعی ساتن بیش از همه برای میزهای بیلیارد استفاده می شود ، در حالی که برای اتاقهای داخلی شما یک فرش سبز چمن ، برای محیط های خارجی انتخاب می کنید ، در عوض ، شما به چمن مصنوعی واقعی متوسل می شوید ، که دارای یک پوشش بلند است.

انواع مختلف چمن مصنوعی
(انواع مختلف چمن مصنوعی)

شناخته شده ترین چمن مصنوعی ، همان چوبی است که بیشتر از همه شبیه چمن واقعی است ، با یک ریشه کاه مشخص می شود ، که مستقیماً در زمین باغ یا سطح زمین لنگر می اندازد. از طرف دیگر ، قسمت فوقانی چمن یا الیاف خارجی از پلی پروپیلن ساخته شده اند که قادر به مقاومت در برابر عملکرد عوامل جوی و نور خورشید هستند.
ناگفته نماند که لازم است نوع چمن مصنوعی مناسب برای هر سطح جداگانه که میزبان آن باشد ، با دقت انتخاب شود. همچنین لازم است که چمن مصنوعی کاملاً روی زمین لنگر بیفتد ، تا ایده چمن واقعی حتی بیشتر شود.
در میان انواع مختلف چمن مصنوعی موجود در بازار ، موارد زیر را به طور عمده تفکیک می کنیم:

تشک های با انبوه کم
تشک با پرده 14 میلی متر؛
چمن مصنوعی حرفه ای؛
فرش.
اولی و همچنین دومی عمدتا در مواردی استفاده می شود که پوشاندن سطح با چمن واقعی امکان پذیر نیست ، بنابراین ، تشک های کم چمن راه حل هستند.

عملی و اقتصادی ، حتی در رنگ های مختلف ، از سفید ، قرمز ، آبی ، سیاه و سفید موجود است. نتیجه زیبایی شناختی این نوع چمن مصنوعی به یک فرش اشاره دارد ، زیرا مانتو ساتن شباهت زیادی به فرش پرز کوتاه دارد.
چمن مصنوعی 14 میلیمتری نتیجه زیبایی بهتری نسبت به حصیرهای دارای چمن تراشیده شده می دهد ، تا آنجا که از آنها استفاده می شود ، نه برای زمین های ورزشی ، بلکه برای پوشش فضاهای داخلی و عمومی.

چمن مصنوعی با لایه 14 میلی متر
(چمن مصنوعی با چمن 14 میلی متر)

منظور ما از انواع چمن مصنوعی حرفه ای این است که برای ساخت زمین های ورزشی یا برای پوشاندن فضای سبز بزرگ استفاده می شود. جنبه دلپذیر و راستین چمن مصنوعی حرفه ای توسط کت بلندتر و الیاف پیچ خورده داده می شود ، که می تواند از لطافت و طبیعی بودن چمن واقعی کاملاً تقلید کند. در این حالت ، چمن مصنوعی فرایندی را طی می کند که منجر به پیچ خوردگی هر نخ می شود ، بنابراین می تواند نرمی و قوام مشخصه خود را حفظ کند ، حتی اگر زیر پا له شود.
راه حل دیگر چمن مصنوعی ، مناسب این بار برای محیط های داخلی و خارجی ، با پارچه ای با اثر فرش نشان داده می شود. این پوشش کاملاً خاص قادر به تضمین مقاومت بالا در برابر نور ، دفع آب و در عین حال سطح صاف ، بدون ضخامت و بدون دسته سبز است.

چمن مصنوعی با مانتو بلند ، مناسب برای محیط های بیرون
(چمن مصنوعی با مانتو بلند ، مناسب برای محیطهای بیرون)

با این حال ، برای فضاهای بیرونی ، همیشه توصیه می شود از چمن مصنوعی واقعی استفاده کنید ، که می تواند تأثیر زیبایی از گوشته طبیعی را ایجاد کند. ضخامت با توجه به نوع انتخاب شده و درجه صحت به دست آمده متفاوت است. ظاهر چمن های مصنوعی می تواند یادآور یک چمن سبز یا یک علف چمن به رنگ کاه باشد.

در کدام مناطق از سنتز مصنوعی استفاده می شود؟
چمن مصنوعی به شما امکان می دهد فضاهای سبز مصنوعی را از نو بسازید. این ماده عمدتا برای ساخت کف در محیط های ورزشی ، مانند زمین های فوتبال ، زمین های تنیس ، زمین های والیبال ، و همچنین برای چمن های داخلی مصنوعی استفاده می شود.
از چمن مصنوعی بیش از هر چیز در مواردی استفاده می شود که پرورش چمن واقعی به دلیل خاک نامناسب یا خشک ناشی از تعمیر و نگهداری ضعیف ، بلکه همچنین روی سطوح آسفالته یا سنگفرش ، دشوار باشد.

باغی با چمن های مصنوعی دایره کوتاه
(باغی با چمن مصنوعی دایره کوتاه)

چمن مصنوعی همچنین برای ایجاد فضای سبز عظیم در آسمان خراش ها ، یا تراس ها یا بالکن ها ، یا حتی برای ایجاد باغ های معلق استفاده می شود.
مانتوی مصنوعی امکان زیست پذیرتر شدن فضاهای شهری را فراهم می کند ، ایجاد فضای سبز طبیعی در آن غیرممکن است: تأثیر بصری گوشته سبز ، رنگ شدید ، همه عواملی هستند که در ارائه ایده ای از آرامش و آرامش ، به طوری که یکنواختی زندگی شهر را متزلزل کند.

چمن مصنوعی با پوشش بلند
(چمن مصنوعی با پوشش بلند)

چمن مصنوعی را می توان در محیط های داخلی ، و همچنین خارج از خانه استفاده کرد ، اما در هر دو مورد ، می تواند عملکردی زینتی را پوشش دهد ، یا برای یک هدف خاص نشان داده شود.
در مواردی که چمن مصنوعی در اطراف لبه های استخر قرار دارد ، با محصولات ساینده تصفیه می شود و روی تکیه گاه های تخلیه اعمال می شود ، به گونه ای که از هرگونه مشکل مربوط به رطوبت محافظت کند.
در نهایت ، مکانهایی که می توان از چمن مصنوعی استفاده کرد ، موارد زیر است:

لبه های استخر
آلاچیق
مناطق بازی
تراس ، حیاط ، سقف و سایبان
در رستوران داران برای استقبال بیشتر مناطق در نظر گرفته شده برای عموم مردم.
در مهد کودک ها برای کاهش آسیب های ناشی از سقوط.
در فضاهای داخلی؛
در امکانات ورزشی ، از زمین های فوتبال گرفته تا زمین های هاکی ، از زمین های گلف تا زمین های راگبی ، از زمین های تنیس تا زمین های ورزشی چند منظوره.
چه زمانی استفاده از گراس مصنوعی مناسب است؟
استفاده از بهترین چمن مصنوعی روف گاردن در محیط های خانگی یا عمومی در موارد خاص توصیه می شود ، یعنی موارد زیر:

در صورت ادامه مشکلات عملی در مدیریت چمن طبیعی ؛
اگر در منطقه ای زندگی می کنید که گرما یا سرما ، رطوبت یا خشکسالی مشکلات مداوم هستند.
اگر مشکل وجود حشرات ، مانند پشه ها ، مورچه ها ، زنبورها و مگس ها مکرر باشد ، بنابراین ، هر ساله استفاده از سموم دفع آفات و حشره کش ها ضروری است.
اگر از آلرژی خاصی رنج می برید ، مثلاً به یونجه ؛
اگر می خواهید تأثیرات زیست محیطی را محدود کنید ؛
اگر می خواهید باغی داشته باشید که همیشه عالی باشد ، بدون نیاز به نگهداری سیستماتیک.
چقدر هزینه های مصنوعی هزینه می شود؟
چمن مصنوعی بصورت رولی بصورت تجاری در دسترس است 
2 متر مربع یا در بسته های 20 یا 60 مربعی ، در هر متر مربع فروخته می شود.
هزینه چمن مصنوعی با توجه به نوع انتخاب شده متفاوت است ، زیرا عملکرد زیبایی و کیفیت آن تا حد زیادی بر قیمت نهایی تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، یک حصیر کم ارتفاع در بازار با قیمتی از 7 تا 10 یورو برای هر متر مربع در دسترس است. هزینه چمن مصنوعی هنگامی افزایش می یابد که دارای ساختاری باشد که شامل ریشه پر کردن یا سیستم پر کردن ، به طور معمول از "" چمن مصنوعی حرفه ای ؛ در این حالت ، تأثیر زیبایی شناختی نیز مربوط به محدوده قیمت بالاتر از 28 تا 37 یورو برای هر متر مربع است.

منبع : pavimentisulweb