وبلاگ دکوراسیون داخلی

وبلاگی برای آشنایی شما با جدید ترین موضوعات کفپوش و چمن مصنوعی و...

وبلاگ دکوراسیون داخلی

وبلاگی برای آشنایی شما با جدید ترین موضوعات کفپوش و چمن مصنوعی و...

آیا موکت تافتینگ مناسب خانه است؟

ترجمه مستقیم از انگلیسی ماهیت فن آوری را به بهترین روش ممکن توضیح می دهد: اساس نه با یک موضوع ، بلکه با بسته نرم افزاری است. از مش متراکم یا بوم سخت به عنوان پایه استفاده می شود. در سمت عقب ، شمع چسبانده می شود ، و سپس یک بستر (لاتکس یا هیدروبوندی) به پایه متصل می شود.
در طول دوخت دوخت ، حلقه ها تشکیل می شود ، تعداد زیادی حلقه - آنها یا بریده می شوند یا سالم می مانند ، و یک قیمت موکت تافتینگ حلقه ای پیدا می کنند. ترکیب شمع بریده شده و حلقه ها در حال حاضر الگوی اصلی ایجاد می کند ، اما این کمترین حد ممکن است - استفاده از تافتینگ چند وجهی است


تافت زدن ماشین

آقای کابل ، مهندس آمریکایی ، مخترع تافتینگ محسوب می شود. با این حال ، او تافت زدن را اختراع نکرد ، بلکه دستگاهی است که بسته های پیچ خورده کاموا را در تار محکم می کند. تجهیزات (مکانیزم ماشین نزدیک ترین ماشین چرخ خیاطی است) ، مجهز به سوزن و قلاب های زیادی ، به سرعت و با دقت کار می کردند ، که باعث می شد قالیبافی ، به یک صنعت تبدیل شود - موکت ها ارزان و مقرون به صرفه می شوند. و تافتینگ دستی هر دو قبل از اختراع دستگاه وجود داشته و به حیات خود ادامه داده و در شرق بسیار مورد تقاضا بوده است.

تافت زدن دستی

مزیت اصلی فناوری تافتینگ دستی ، امکانات بی پایان آن است: هر شکل ، هر ماده ، هر اندازه ، نقاشی با هر پیچیدگی. حتی می توانید یک پرتره ببافید و آن را سه بعدی کنید. شما می توانید قسمتهایی از موکتهای مختلف را ترکیب کنید و از مواد دیگر - چرم ، فلز ، چوب ، کریستال های تزئینی و غیره درج کنید.

موکت ها از پشم طبیعی ، ابریشم ، پنبه ، ویسکوز ، اکریلیک ، بامبو بافته می شوند. گاهی اوقات مواد با هم ترکیب می شوند. از نخ هایی با ضخامت های مختلف استفاده می شود. با استفاده از یک موی هنری برجسته و گرد ، توده ای از ارتفاع های مختلف ، یک اثر سه بعدی حاصل می شود - به اصطلاح موکت های برجسته به دست می آیند. ارتفاع شمع از 5 تا 45 میلی متر متغیر است. طولانی ترین آن در موکتهای Shaggy است.

تافتینگ دستی فناوری است که به شما امکان می دهد موکت های منحصر به فردی ایجاد کنید. در همان زمان ، مدل می تواند با فضای داخلی هم پوشانی داشته باشد ، با آن ادغام شود ، یک طرح رنگی را با منسوجات یا کاغذ دیواری ترکیب کند ، یا اگر بتواند مسلط باشد ، در صورت وجود موکت روی منزل ، مرکز فضا باشد یا "پنجره ای به سمت ناشناخته" باشد. دیوار می توانید قالب سقف را کپی کنید (نوعی پرهیز ایجاد کنید) و آن را حجیم کنید. شما می توانید کارهای زیادی انجام دهید - تقریباً همه کارها.

انواع مدل موهای موکت تافته

59ae94dd46996a95ec709-d93b-44e9-829f-db8

تقسیم به انواع برش موکت مشروط است ، زیرا هیچ چیز مانع از ترکیب ، جستجو و ایجاد چیز جدید نمی شود. به طور سنتی استفاده می شود:

نقش برجسته ،

● گرد ،

● روی یک توده از ارتفاعات مختلف گرد شده ،

● U شکل ،

● مرزی

 یک مدل موی مجعد حتی از یک موکت منگوله ای تک رنگ - یک اثر هنری ، یک مبلمان شیک ، یک تسکین دهنده و حجیم می کند.

تکنیک اپلیک

این روش شامل اتصال چند قطعه برش خورده از یک موکت پرزدار در یک پشت است. این است که چگونه اشکال عجیب و غریب به دست می آید. در این روش می توان از موکتهای آماده بخش بازار انبوه استفاده کرد ، که به طور قابل توجهی هزینه تمام شده محصول را کاهش می دهد ، بدون اینکه به هیچ وجه عملکرد تزئینی آن تأثیر بگذارد.

اجرای پروژه های با بودجه کم مورد نیاز والدین است - موکت کودکان برای طول عمر طراحی نشده است. سن آن کوتاه است ، بنابراین ، ادعا می شود مواد ، مقاومت آنها بسیار کمتر است. موارد اصلی پاکیزگی زیست محیطی و ضد آلرژی است. مقاومت در برابر سایش ، مقاومت ، پایداری رنگ نقش مهمی ندارد.

پیشنها می کنیم که انواع موکت مناسب برای دکوراسیون داخلی شرکت را بخوانید

مرجع تاریخی

هزاره ها ، سن تقریبی تاریخ موکت ها است. قدیمی ترین نمونه برجای مانده (چرت ، در آلتای یافت شده) مربوط به قرن 5 قبل از میلاد است. اگر امروز موکت عملکرد سودمندانه ای را انجام نمی دهد ، یک بار از سرما محافظت می کند. موکت علاوه بر مفید بودن ، گواه ثروت صاحب آن بود.

ویژگی های تزئینی موکت ها تقاضا کمتر عملی نیست - در قرن 16th-11th. قبل از میلاد نقاشی های کامل بافته شده بود. تصاویر این نقاشی ها در مقبره توتموز چهارم یافت شد. نقاشی دیواری در بنی حسن (قرن 10 قبل از میلاد) موکت را به تصویر نمی کشد ، بلکه روند ساخت آن را نشان می دهد.

جالب ترین عملکرد یک قیمت موکت طرح دار باستانی برای یک فرد مدرن یک حامل اطلاعات است. شاهکارهای قالی بافی را می توان مانند کتاب خواند - آنها شامل کل تاریخ زمین و افسانه های مربوط به جهان است. در ابتدا ، اسبها و شترها روی موکتها راه می رفتند ، پرندگان پرواز می کردند ، مردم به دنبال کار خود بودند. اسلام اوضاع را تغییر داد - به دلیل ممنوعیت به تصویر کشیدن موجودات زنده ، موکت ها پر از گل و تزئینات انتزاعی بود که برخی از آنها قرآن را به تصویر می کشید. یک مبتدی آهنگی درباره جهان را در یک موکت ایرانی می بیند.

 ادای احترام به دلیل گرانی موکت ها را شامل می شد. امروز با تلاش و کوشش دستی ، سطح قیمت را بالا نگه می دارد.

منبع : lekover

چه کفپوشی برای ساختمان مناسب است

اصطلاح "کفپوش" به سطح محصور کننده پایین فضاهای داخل ساختمان گفته می شود. این ممکن است بخشی از ساختار کف باشد ، مانند سطح بالایی دال بتونی یا تخته کف ، اما به طور معمول یک پوشش دائمی است که روی کف قرار گرفته است. همچنین می توان از "کفپوش" برای توصیف روند روکش مواد کف استفاده کرد.

در خبرنامه ثبت نام کنید CTA.png

طیف گسترده ای از مواد کفپوش موجود است:

الوار
کفپوش الوار 270.jpg

با توجه به اینکه هر قطعه متفاوت است ، زیبایی منحصر به فرد چوب یکی از جذاب ترین موارد استفاده آن به عنوان انواع کفپوش ساختمان است. همچنین می تواند بسیار مقاوم باشد گرچه ممکن است خراشیده شود و مستعد حرکت است. از آنجا که الوار نمناک (مانند اسفنج) است ، می تواند برای استفاده در اتاق هایی که ممکن است در معرض رطوبت یا رطوبت قرار بگیرند نامناسب باشد ، اگرچه درمان الوار می تواند آن را در برابر رطوبت مقاوم کند.

چندین گزینه برای اتمام چوب وجود دارد ، مانند موم ، روغن یا لاک. دو نوع اصلی کفپوش چوبی:

جامد: هر تخته از یک تکه چوب ساخته می شود ، ضخامت آن معمولاً 18-20 میلی متر است که معمولاً با استفاده از زبانه و شیار نصب می شود.
مهندسی شده: هر تخته از سه یا چهار لایه الوار چند لایه تشکیل شده است که در زاویه های راست توسط چسب به هم چسبیده و یک تخته به ضخامت حدود 14 میلی متر ایجاد می کند.
ورقه ورقه
Laminate270.jpg

کفپوش لمینت یک تخته فیبرکرده فشرده است که با تصویری از ماده ای مانند الوار ، سنگ ، کاشی و غیره پوشانده شده و سپس از آن یک پوشش محافظتی داده می شود. ورقه ورقه ها می توانند برای اتاقهایی مناسب باشند که مایلند از زیبایی کف طبیعی "اما با هزینه کمتری" ، با نصب آسانتر و بدون آسیب دیدن در اثر خراش ، بهره مند شوند. لمینت های مرغوب با دوام هستند و ممکن است 20 سال گارانتی داشته باشند. آنها به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند و ممکن است با گرمایش زیر کف نصب شوند.

برای اطلاعات بیشتر ، به کفپوش لمینت مراجعه کنید.

وینیل
Vinylfloor270.jpg

کفپوش وینیل را می توان بصورت رول یا کاشی تهیه کرد و به طور کلی با چسب زدن ثابت می شود. می توان آن را در طیف وسیعی از رنگها و پروفیل ها تولید کرد (به عنوان مثال خالص) و مانند کفپوش لمینت می تواند ظاهر مواد دیگر را شبیه سازی کند.

از مزایای استفاده از کفپوش وینیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

با دوام است
نگهداری و تمیز نگه داشتن آن آسان است.
قادر است بدون کمانش خیس شود و آن را برای استفاده در حمام ، آشپزخانه و غیره مناسب کند.
نصب آن آسان است.
می تواند نسبتاً ارزان باشد.
برای اطلاعات بیشتر ، به اینجا مراجعه کنید.

بامبو
این چمن به جای چوب ، چوبی است که به یک ماده کف فشرده شده و روی آن میخ زده یا بهم چسبانده شده است. این مزیت این است که یک منبع تجدید پذیر و ضد آب است.

برای اطلاعات بیشتر به کفپوش بامبو مراجعه کنید.

چوب پنبه
چوب پنبه نوعی ماده مقاوم در برابر آب و تجدید پذیر است که برای طیف وسیعی از فضاها از جمله زیر زمین و تاسیسات حمام مناسب است. چوب پنبه را می توان به همان روش ورقه ورقه ها با هم کلیک کرد یا می توان آن را چسب زد. کف چوب پنبه گرم و انعطاف پذیر است اگرچه به راحتی توسط اشیا sharp تیز آسیب می بیند.

برای اطلاعات بیشتر ، به کفپوش چوب پنبه مراجعه کنید.

کاشی (چینی یا سرامیک)
گزینه های زیادی از نظر رنگ ، بافت ، شکل و پایان کاشی ها وجود دارد. به دلیل سختی آنها خراشیدن یا فرورفتگی آنها دشوار است و همچنین برای محیط های مرطوب مناسب است. با این وجود ، نصب آنها دشوار است و در صورت عدم پشتیبانی از زیر کاشی ها ، می توانند خراب شوند.

برای اطلاعات بیشتر ، به چینی مراجعه کنید.

کاشی (سنگ طبیعی)
اینها به طور کلی گرانتر از گزینه های چینی یا سرامیک هستند ، اما از نظر زیبایی نیز می توانند خوشایندتر باشند. آنها هنگام نصب باید به درستی آب بندی شوند ، فرایندی که برای محافظت از کاشی ها به تکرار آن احتیاج دارد.

موکت
موکت از یک لایه فوقانی شمع ساخته شده است که به پشتی متصل شده است. این شمع معمولاً پشم یا الیافی از قبیل نایلون ، پلی استر یا پلی پروپیلن است که پس از چرخاندن بهم به صورت دسته ای یا بافته شدن ، عملیات حرارتی انجام می شود. انواع مختلفی از بافت ، سبک و رنگ در دسترس است و به طور کلی موکت هم بادوام است و هم نگهداری آن آسان است. موکت همچنین از نظر گرما و صدا دارای خاصیت عایق است. با این وجود موکت ها به راحتی می توانند لک بزنند و در اثر آب و نم می توانند آسیب ببینند.

برای اطلاعات بیشتر ، به انواع موکت مراجعه کنید.

لاستیک
کفپوش لاستیکی از مواد طبیعی یا مصنوعی ، از جمله لاستیک های لاستیکی بازیافتی ساخته شده است. این طبقه بندی به عنوان نوعی کفپوش انعطاف پذیر طبقه بندی می شود ، زیرا از ویژگی های خاصیت ارتجاعی یا "گزاف گویی" برخوردار است. این امر همچنین آن را برای کف رقص ، رستوران ها یا سایر مناطق پر رفت و آمد که در آنها خستگی و لغزش پا ایجاد می شود ، مناسب می کند.

کفپوش لاستیکی نیز در حال تبدیل شدن به یک گزینه محبوب برای تاسیسات خانگی است. این ماده برای اتاق های بازی کودکان ، دوش و حمام ، گاراژها ، سالن های بدنسازی خانگی و سایر برنامه هایی که به مقاومت در برابر رطوبت و لکه ، جذب صدا ، دوام ، کشش و ثبات دما نیاز دارند ، استفاده می شود.

برای اطلاعات بیشتر ، به کفپوش لاستیکی مراجعه کنید.

کفهای ریخته شده (آسفالت ماستیک و پلیمری)
کف آسفالت و پلاستیک ماستیک به صورت مایعات ریخته می شود و در سطح مختلف پخش می شود

سخت شود و درمان شود. این باعث ایجاد یک پایان بدون درز می شود. در حالی که گزینه های کفپوش آسفالت و پلیمر به خصوص معمول نیستند ، اما هم در کاربردهای تجاری (به ویژه صنعتی) و هم در خانگی که حفاظت از آب و دوام آنها از اولویت های بالایی هستند ، دارای مزایایی هستند.

برای اطلاعات بیشتر ، به کفپوش آسفالت Mastic و کفپوش Polymeric مراجعه کنید.

کفپوش داخلی
معمولاً نصب کفپوش های خانگی به صورت اتاق به اتاق بیشتر از استفاده از یک ماده در کل است. اتاق های مختلف الزامات متفاوتی از کفپوش خود دارند.

اتاق خواب: محبوب ترین انتخاب موکت است ، اگرچه چوب ، لمینت یا وینیل مناسب هستند.
آشپزخانه: وینیل یک انتخاب محبوب است زیرا تحت تأثیر آب قرار نمی گیرد ، به راحتی تمیز می شود و از دوام بالایی برخوردار است. کاشی و کف لمینت نیز گزینه هایی هستند.
اتاق استراحت / اتاق ناهارخوری: تصمیم کفپوش به دلیل اینکه انواع کف مناسب هستند ، به دلخواه زیبایی نخواهد بود.
فرود / پله: اکثر مناطق طبقه بالا موکت شده است زیرا به احتمال زیاد سرنشینان بدون کفش در اطراف قدم می زنند و کف سخت تر می تواند پر سر و صدا باشد.
حمام / مناطق مرطوب: الوارهای تصفیه نشده برای این اتاق ها نامناسب است و موکت ها می توانند مرطوب و غیر بهداشتی شوند. وینیل و کاشی ایده آل هستند زیرا تحت تأثیر آب نیستند و حداقل نیاز به نگهداری دارند. وینیل با کیفیت خوب با درجه R10 در برابر لغزش مقاوم است و بنابراین برای اتاق های مرطوب ایده آل است.
کفپوش تجاری
متداول ترین انواع کفپوش های مورد استفاده در ساختمان های تجاری عبارتند از:

وینیل
نگهداری آسان است و بر خلاف کف کاشی ، هیچگونه تزریق دخیل نیست. این به این معنی است که از نظر حفظ سطح بهداشت ، انتخاب خوب آن برای بیمارستان ها ، خانه های مراقبت و غیره خوب است. به دلیل کیفیت سخت پوشیدن وینیل ، می تواند مقدار زیادی از ترافیک پا را تحمل کند ، و آن را برای طیف گسترده ای از محیط های تجاری مناسب می کند.

کفپوش ایمنی
این نوعی کفپوش انعطاف پذیر ، سنگین ، وینیل یا لاستیک با درجه بالا با دانه های مقاوم در برابر لغزش است. برای بسیاری از صنایع برای ایجاد یک محیط کار ایمن ضروری است. نگهداری و تمیز نگه داشتن این کفپوش آسان است. از آنجا که شایعترین علت صدمات در محل کار لغزش ، مسافرت و زمین خوردن است ، کیفیت مقاوم در برابر لغزش کفپوش آن را برای بسیاری از محیطهای محل کار مناسب می کند.

موکتهای تجاری و کاشی کاری موکت
به دلیل کیفیت زیبایی که می توان به دست آورد ، این مشاغل در بسیاری از مشاغل محبوب هستند. کاشی های موکت در ادارات معمول است زیرا به جای تخمگذار نقش بزرگی از موکت ، می توان کاشی های جداگانه را در صورت لزوم ریخته و جدا کرد ، این امر باعث انعطاف پذیری ، دسترسی به کف های بلند شده و صرفه جویی در هزینه ها می شود.

منبع : https://www.designingbuildings.co.uk/wiki/Types_of_flooring

خرید عمده موکت با بهترین قیمت

موکت های زیبا برای فضای دنج در خانه
شما اغلب فقط متوجه می شوید که چه چیزی موکت را در اتاق از دست می دهد. بدون منسوجات خانگی شیک ، کف لمینت ، پارکت یا کاشی کاری صاف اغلب برهنه یا حتی خنک به نظر می رسد. با یک موکت انداخته ، فضای کل اتاق تغییر می کند. زیرا پوشش های نرم کف ، گرما و راحتی را تابش می دهند و عامل راحتی را بسیار زیاد می کنند. در عین حال ، موکت ها چشم نوازهای زیبایی در زمین هستند که به طور یکپارچه در سبک مبلمان شما قرار می گیرند و یا لهجه های رنگارنگی را ارائه می دهند. از دیگر نقاط مثبت موکت ها می توان به احساس خوشایند و خاصیت جذب صدا اشاره کرد.

در POCO از پیشنهادات بسیار متنوع و قیمت پایین فروش عمده موکت برای همه اتاق ها بهره مند می شوید. با ما موکت هایی پیدا خواهید کرد که به طرز شگفت انگیزی در اتاق نشیمن یا اتاق خواب قرار می گیرند و منسوجات خانگی را برای دستشویی و آشپزخانه دریافت خواهید کرد. برخی از موکت های ما دارای یک توده کوتاه و برخی دیگر با یک توده بلند است. بعضی از آنها پوستی کرکی هستند ، برخی دیگر دونده های عملی هستند. خود را از تنوع طرح ها متقاعد کنید و محدوده و قیمت های پایین ما را کشف کنید.

1571146270.7457 - imageFile.jpg
فهرست مطالب
1) کدام موکت برای من مناسب است؟
2) کدام رنگ موکت را انتخاب کنم؟
3) کدام ماده برای موکت محبوب است؟
4) کدام موکت برای مبتلایان به آلرژی مناسب است؟
5) کدام موکت برای حیوانات خانگی مناسب است؟
6) انواع موکت و کاربردهای آن برای کدام اتاق مناسب است؟
7) موکت برای اتاق نشیمن
8) موکت برای اتاق خواب
9) موکت برای مهد کودک
10) موکتهای راهرو
11) موکت برای آشپزخانه
12) موکت برای حمام
13) چگونه موکت خود را تمیز کنم؟
14) چگونه لکه های موکت خود را پاک کنم؟
15) موکت های ارزان را بصورت آنلاین در POCO خریداری کنید

کدام موکت مناسب من است؟
عوامل مختلفی هنگام خرید موکت نقش دارند. این بیشتر از همه اندازه و رنگ یا الگو را شامل می شود. پس از همه ، شما قبل از هر چیز باید موکت را دوست داشته باشید و متناسب با فضای داخلی خود باشید. با این حال ، جنبه های دیگری نیز برای بررسی وجود دارد. به عنوان مثال ، کسانی که از آلرژی رنج می برند یا حیوانات خانگی دارند ، خواسته های خاصی از موکت دارند.

کدام رنگ موکت را انتخاب کنم؟
طراحی موکت سلیقه شخصی و وسایل موجود است.

موکت های ساده با رنگ های خاکستری ، بژ یا آبی سرد با سبک مدرن و مینیمالیستی مطابقت دارند. الگوهای هندسی ظریف نیز ایده آل هستند.
یک موکت شرقی در رنگ های قهوه ای تیره یا قرمز دنج و روستایی به نظر می رسد. در بین مبل های چرمی و مبلمان چوبی به نظر می رسد به همان خوبی که در یک اتاق با الهام از جلوه های قدیمی ساخته شده است.
دوستان سبک زندگی اسکاندیناوی در مورد موکتهای ما با الگوهای گرافیکی متمایز یا دندانه دار یا مثلثی مشتاق هستند. هنگام انجام این کار به رنگ های روشن پاستلی بچسبید.
اگر می خواهید یک استعداد جنوبی به چهار دیواره شما منتقل شود ، خود را به سبک مدیترانه ای معطوف کنید. این کار را می توانید به ویژه با موکت هایی با رنگ گرم زمین مانند بژ ، اوچر یا قهوه ای روشن انجام دهید.
ضمناً: علاوه بر سبک مبلمان ، منطقی است که هنگام انتخاب موکت ، رنگ کف و مبلمان را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر کف تیره و مبلمان تیره دارید ، باید موکت هایی با رنگ روشن انتخاب کنید. این تضادهای زیبایی ایجاد می کند و اتاق را دوستانه تر و بازتر نشان می دهد. از طرف دیگر ، اگر فضای داخلی درخشانی دارید ، می توانید لهجه های جالب توجهی را با یک موکت تیره تنظیم کنید. به خصوص در اتاق های کوچک ، توصیه می شود از ترکیب تن به تن از رنگ های روشن استفاده کنید. سفید ، بژ ، صورتی و شرکت باعث بزرگتر و بزرگتر نشان دادن اتاق می شود.

کدام ماده برای فروش موکت محبوب است؟
با ما موکتهایی از الیاف مصنوعی مقاوم تهیه می کنید. این باعث می شود منسوجات بسیار مقاوم و مراقبت از آنها آسان باشد - و قیمت آنها نیز مناسب است. به خصوص نمره پلی استر و پلی پروپیلن با بسیاری از خواص مثبت. در حالی که پلی استر با دوام بالا ، استحکام سبک و پایداری ابعاد خود را تحت تأثیر قرار می دهد ، موکت های ساخته شده از پلی پروپیلن در برابر سایش مقاوم هستند و سخت می پوشند. این بدان معنی است که منسوجات خانگی می توانند در تمام اتاق های خانه شما استفاده شوند.

1571146435.4517 - imageFile.jpg
کدام موکت برای مبتلایان به آلرژی مناسب است؟
بر خلاف تصور رایج ، موکت ها اغلب برای مبتلایان به آلرژی بیش از لمینت و غیره مناسب هستند ، زیرا پرزها اغلب در کف صاف جمع می شوند و می توانند توسط پیش نویس منفجر شوند و از طریق فضای اتاق پخش شوند. از طرف دیگر موکت ها گرد و غبار را می بندند به طوری که نمی توانند به همین سرعت وارد مجاری تنفسی شوند. موکت های تخته ای کوتاه که می توان به راحتی و سریع جارو برقی کرد ایده آل است. پس از همه ، اگر به گرد و غبار خانه حساسیت دارید ، تمیز کردن کامل ضروری است.

کدام موکت برای حیوانات خانگی مناسب است؟
به صاحبان حیوانات خانگی توصیه می شود که موکتهای الیاف مصنوعی تخت بافته شده از POCO را انتخاب کنید ، که با S جامد مشخص می شود.

منبع

خرید چمن مصنوعی برای مدرسه

KiTas ، مدارس و مهد کودک ها
کودکان عاشق بازی هستند - چه کودک نوپا در مهد کودک باشند و چه نوجوان - بازی و رمپ کردن به سادگی بخشی از آن است. ایجاد فضای مناسب برای کودکان از اهمیت بیشتری برخوردار است. امروزه ، نه تنها حیاط مدرسه ها سنگ فرش شده است ، مناطق دیگر نیز به هر چیزی غیر از بازی دوستانه مجهز شده اند. به ویژه حیاط های آسفالته مدرسه یا مناطق بازی ، خطر زیادی برای آسیب دیدگی کودکان در بر دارد ، زیرا اگر در اینجا بیفتید - و این همیشه اتفاق می افتد - می توانید به سرعت زانوی خود را بچرخانید یا حتی استخوان بشکنید.

ایده آل برای مراکز مهد کودک ، مدارس و مهد کودک ها ، چه در خانه و چه در فضای باز
به منظور اجرای عدالت نسبت به غریزه بازی کودکان در هر سنی از یک سو ، اما در عین حال برای ایجاد محیطی هرچه نزدیک به طبیعت ، اکنون مراکز مراقبت روزانه ، مدارس و مهد کودک ها بیشتر انتخاب می کنند چمن مصنوعی به عنوان کفپوش. چمن مصنوعی هم برای مکان های داخلی - به عنوان مثال در اتاق های گروه های مهد کودک - و هم برای مکان های بیرونی بسیار مناسب است. به ویژه انواع توده های عمیق (به عنوان مثال قیمت چمن مصنوعی برای مدرسه با طول نی 35 میلی متر یا بیشتر) مورد اقبال کوچک است. چمن مصنوعی با احساسی ملایم و نرم و حسی که به سختی می توان آن را از چمن معمولی متمایز کرد ، منطقه بازی ایده آل KiTas ، مدارس و مهد کودک ها است.

آزمایش شده برای مواد مضر و کاملا بی ضرر
چمن مصنوعی توسط کودکان ، بلکه توسط والدین و مربیان با شور و شوق مواجه نمی شود. چمن مصنوعی از پلی پروپیلن و پلی اتیلن ساخته شده است - دو پلاستیکی که دهه هاست در زندگی روزمره استفاده می شود ، بنابراین نگرانی والدین می تواند به سرعت در اینجا حل شود. به ویژه مربیان از کاهش خطر صدمه دیدن خوشحال هستند ، زیرا در انواع چمن مصنوعی نرم و نرم ، کاملاً نرم ، و حتی اگر کودک به زمین بیفتد ، هیچ اتفاقی به این سرعت نمی افتد. در عین حال ، انتخاب چمن مصنوعی برای تراس چنان مقاوم است که حتی بازی طولانی و رمپینگ هیچ نشانه قابل توجهی بر جای نمی گذارد و بر این اساس استفاده از دوره های طولانی امکان پذیر است.

انواع مناسب چمن مصنوعی را برای مراکز مهد کودک ، مدارس و مهد کودک ها می توانید در اینجا پیدا کنید.

منبع

قیمت کفپوش رولی به چه صورت است؟

کف‌پوش رولی یکی از انواع کف‌پوش‌های ارزان در عین حال با کیفیت است. اگر از کف‌پوش سنگ یا پارکت به دلیل قیمت بالای آنها نمی توانید استفاده کنید، کف‌پوش رولی‌ می‌تواند یک گزینه ارزان قیمت برای شما باشد. در این مقاله به بررسی مواردی چون نصب کفپوش رولی، معرفی، مزایا و معایب آن و قیمت‌های انواع برند‌ها‌ می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

کف‌پوش رولی چیست؟
کف‌پوش رولی پوششی است که از آن به جای سرامیک، پارکت یا کاشی استفاده‌ می‌شود. از کف‌پوش رولی برای مناطقی مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی و رختشویخانه استفاده‌ می‌شود. کف‌پوش رولی معمولا در عرض 3 متر و 60 سانتی‌متری عرضه‌ می‌شود ولی‌ می‌توان عرض آن را به دلخواه سفارش داد.

کف‌پوش رولی در طرح‌های مختلفی مانند سنگ، سرامیک، پارکت و کاشی موجود است. برخی از کف‌پوش‌ها طرح و رنگ بسیار واقعی دارند و تشخیص آن از سرامیک و پارکت بسیار دشوار است.

پیشنهاد می کنیم مطلب 5گام ساده برای نگهداری از کفپوش رولی را بخوانید

کف‌پوش رولی را در چه مکانی‌ می‌توان اجرا کرد؟
کف‌پوش رولی در همه طبقات، از طبقات بالا گرفته تا زیر زمین قابلیت نصب دارد. این نوع کف‌پوش برای نصب در مکان‌های پرتردد و شلوغ مانند آشپزخانه طراحی شده است. این کف‌پوش برای همه نقاط خانه قابل استفاده است ولی از آن نمی توان در پله‌ها استفاده کرد.

علاوه بر این از کف‌پوش‌های رولی برای پوشش کف مکان‌های دیگر مانند مهدکودک‌ها، بیمارستان‌ها، سالن‌های سینما، تئاتر و سالن‌های ورزشی هم استفاده‌ می‌شود. کف‌پوش‌های رولی برای مکان‌های نام برده تخصصی شده اند، به طور مثال کف‌پوش‌های مناسب مهدکودک، شکل و طرح بچگانه دارند و با فوم داخلی نصب شده در آنها نرم‌تر شده اند، کف‌پوش‌های بیمارستانی را آنتی‌باکتریال‌ می‌سازند تا از گسترش بیماری‌ها جلوگیری کنند و یا کف‌پوش سالن‌های سینما را در برابر صدا عایق‌ می‌کنند.

دوام کف‌پوش رولی چقدر است؟
کف‌پوش رولی دوام خیلی خوبی دارد به طوری که شرکت‌های عرضه کننده آن تا 25 سال خدمات پس فروش ارائه‌ می‌کنند و برای مصارف خانگی این مدت مادام العمر است.

راحتی کف‌پوش رولی چطور است؟
کف‌پوش رولی برای ایستادن طولانی مدت مناسب است و نسبت به سنگ و سرامیک گرم‌تر هستند. اگر به دنبال راحتی بیشتر هستید، انواع فوم دار کفپوشی رولی نرمی بیشتری دارند.

پیشنهاد ویژه: انواع کفپوش، همه چیز درباره مدل ها، اجرا و قیمت کفپوش

نصب کفپوش رولی

نصب کف‌پوش رولی چگونه است؟
برای نصب کف‌پوش رولی تمهیدات و تجهیزات مختلفی نیاز است که در ادامه به آن‌ می‌پردازیم و مراحل آن را به ترتیب بیان‌ می‌کنیم.

تجهیزات لازم برای نصب کف‌پوش
ماله
متر فلزی
دیلم
تراز
چاقوی یا کاتر برای برش
چسب
کف‌پوش رولی
روش کار نصب کف‌پوش رولی
برداشت وسایل
تمام وسایل خانه نظیر مبلمان باید برداشته شود و اگر از کف‌پوش رولی برای سرویس بهداشتی استفاده‌ می‌کنید، توالت فرنگی نیز باید برداشته شود.
درها را از لولا جدا کنید.
قرنیزها هم باید کنده شوند.
کف را جارو کرده و با دستمال مرطوب تمیز کنید.
تعمیر کف
کف‌پوش رولی قابل نصب بر روی سیمان، کف‌پوش رولی قدیمی و دیگر کف‌پوش‌ها مانند پارکت و سرامیک است.

پیش از نصب کف‌پوش، باید اقداماتی برای زیر کف‌پوش انجام شود. برآمدگی‌ها، فرورفتگی‌ها و کف‌پوش‌های کنده شده و پوسیده قبلی باید تعمیر شوند و کف باید تراز باشد.

اندازه گیری
کفی که قرار است کف‌پوش روی آن اجرا شود باید اندازه گیری شود و الگوی گوشه‌ها هم تهیه شود.

نقشه ای از کفی که قرار است کف‌پوش شود با مقیاس تهیه شود تا به وسیله آن مقدار کف‌پوش تخمین زده شود.

نصب
رول‌ها را در جایی مانند پارکینگ (شسته و خشک شده) به اندازه دلخواه ببرید.
چسب را به وسیله ماله به کفی که قرار است کف‌پوش روی آن چسبانده شود، خوب آغشته کنید.
رول را به آرامی روی محلی که چسب کاری شده است بگذارید.
با یک قالب چوبی (ترجیحا حوله پیچ شده) روی کف‌پوش را صاف کنید تا حباب یا جایی بدون چسب باقی نماند.
اطراف چهارچوب‌ در‌ها و گوشه‌های دیوار را با دقت بچسبانید تا کار تمیز از آب در بیاید.
برای برش زدن کف‌پوش از چاقو یا کاتر تیز و تمیز استفاده کنید.
مزایای کف‌پوش رولی چیست؟
قیمت پایین نسبت به سایر کف‌پوش‌ها
راحتی در هنگام ایستادن نسبت سایر کف‌پوش‌ها
نصب آسان و سریع
مقاومت زیاد در برابر اصطکاک
مقاوم در برابر آب
بیشتر بخوانید:بررسی تاثیر رنگ کفپوش ها و پوشش ها در زیبایی فضای خانه

معایب کف‌پوش رولی چیست؟
انتشار برخی گاز‌های سمی وقتی در برابر آفتاب و گرما قرار گیرد
به کف‌پوش زیرین آسیب‌ می‌رساند به‌شکلی که دیگر قابل استفاده نیست
عدم مقاومت در برابر مواد شیمیایی
ترمیم و بازسازی سخت
دوست دار محیط زیست نیست
رنج قیمت کفپوش رولی چقدر است؟
با توجه به کاربری کف‌پوش برای مکان‌های مختلف، قیمت کف‌پوش متفاوت خواهد بود. به طور مثال کف‌پوش خانگی ساده مطمئنا ارزان‌تر از کف‌پوش سالن تئاتر یا بیمارستان است که امکاناتی مانند عایق صدا و آنتی‌باکتریال بودن دارند. رنج قیمت کف‌پوش‌های مناسب خانه و آپارتمان از 65،000 تومان تا 75،000 تومان برای هر متر مربع متغیر است. قیمت کف‌پوش‌های ورزشی و بیمارستانی هم از 73،000 تا 115،000 تومان برای هر متر موجود است.

کدام برند کف‌پوش رولی خوب است؟
خوشبختانه برند‌های معروف و با کیفیت جهانی توسط نمایندگی‌ها در کشور عرضه‌ می‌شوند که ساخت کشور‌های آلمان، روسیه، کره جنوبی و ایران هستند. برند‌های مختلف انواع کف‌پوش رولی خانگی، صنعتی، ورزشی و بیمارستانی را ارائه‌ می‌دهند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

برند‌های پسفیک، راک فلور، ال جی، کمپارس، وینیفلکس، تیوان، آرتا، کیو دی ام، استراتیفیه، آدورا، کمیتکس و سرفلور همگی از شرکت‌های تولید کننده کف‌پوش رولی هستند در بین آنها شرکت کمپارس تنها به تولید کف‌پوش ورزشی اقدام‌ می‌کند و بقیه شرکت‌ها انواع مختلف کف‌پوش‌های خانگی، صنعتی و بیمار

ستانی را تولید و عرضه‌ می‌کنند.

سخن پایانی

کف‌پوش رولی نوع کف‌پوش ارزان و با کیفیت است که در برابر رطوبت، ضربه واصطکاک مقاوم است. این نوع کف‌پوش برای مصارف مختلف نظیر صنعتی، خانگی، ورزشی و بیمارستانی وجود دارد. کف‌پوش رولی نصب راحتی دارد و رنج قیمت آن هم متنوع است. این کف‌پوش دارای طرح های متنوع است که برخی از آن‌ها بسیار شبیه سنگ و پارکت هستند.

منبع