وبلاگ دکوراسیون داخلی

وبلاگی برای آشنایی شما با جدید ترین موضوعات کفپوش و چمن مصنوعی و...

وبلاگ دکوراسیون داخلی

وبلاگی برای آشنایی شما با جدید ترین موضوعات کفپوش و چمن مصنوعی و...

چگونه پوستر دیواری خود را بکنیم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید بعد از نصب پوستر دیواری بعد از مدتی آن را از روی دیوار بکنید و جدا کنید. دوست دارید طرح پوستر دیواری قدیمی را کنده و جدا کنید و از یک طرح پوستر دیواری جدید به جای آن استفاده کنید تا ظاهر جذابتری به اتاق و منزل تان بدهید.

 

چگونه پوستر دیواری را بکنیم:

 

کندن پوست دیواری از روی دیوار نیاز به تهیه یکسری وسایل دارد. ابتدا یک پلاستیک مانند سفره یکبار مصرف یا پلاستیک سطل زباله در قسمت پایین دیوار زیر پوستر دیواری دفتر کفالت اتاق در گوشه و کنج دیوار قرار دهید تا اگر آشغال و یا چیزی ریخته شود کف اتاق کثیف نشود. مورد دوم نیاز داری یک غلطک رنگی است. یک سطل خالی و یک کیسه زباله نیز کنار دست داشته باشیم. برای کندن پوستر دیواری از روی دیوار بهترین ابزار استفاده از کارک است. برای از بین بردن جای پوستر دیواری بر روی دیوار از سمباده استفاده میکنیم. از مواد شوینده برای از بین بردن کثیفی های روی دیوار استفاده می کنیم.

 

در صورتی که بعد از انجام کار محل پوستر دیواری برای دیوار نیاز به تعمیرات داشته باشد بسته اینترنتی مصالح ساختمانی استفاده شده روی آن دیوار چه چیزی باشد از همان مصالح ساختمانی برای تعمیرات استفاده می شود. از آنجایی که اغلب این دیوارها از جنس  گچ تزیین و ساخته شده اند پس میتوانید بر روی قسمت مربوطه مقداری با ماله کشید و در نهایت اگر دیوار مربوطه رنگی باشد از همان رنگ و به کمک رول اسفنجی رنگ آمیزی کنید.

 

اقداماتی که برای کندن پوستر دیواری لازم است انجام دهید

 

راحت ترین کار و ساده ترین روش برای کندن پوست دیواری خیس کردن آن است. اگر پوستر دیواری ها را خوب خیس کنید خواهید دید که براحتی از روی دیوار کنده میشوند. البته یادتان باشد قبل از خیس کردن پلاستیک هایی را که آماده کردید کف اتاق پهن کرده باشید. اگر در زیر پوستر دیواری پریز برق یا کلید برق وجود دارد حتما قبل از انجام کار آن را به شکلی بپوشانید تا جهت اطمینان آب وارد آن نشود و مشکلی پیش نیایدبرای آنکه تاثیر آب بیشتر شود و زودتر جواب بگیرید می توانید آب را با مواد شوینده قاطی کنید. سعی کنید از آب نسبتا گرم استفاده نمایید و البته داغ نباشد. قبل از اینکه پوستر دیواری را خیس کنید بهتراست چندین قسمت آن را به کمک یه ابزار نوک تیز مانند پیچ گوشتی یا چاقو و یا کارک سوراخ کنید.

بعد از اینکه پوستر دیواری را خیس کردید بهتر است حداقل بیست دقیقه صبر کنید تا بخوبی ترم شود و قابل جداشدن باشد. سعی کنید از قسمت پایین شروع کنید. هر جایی که قابل جداشدن نبود را با کاردک بکنید و جدا کنید.

 

برای کندن برخی از پوستر دیواری های قدیمی می توانید از موکت بر استفاده کنید. بدین صورت که خراش های زیادی را به صورت ضربدر و علامت به اضافه روی آن ایجاد کنید سپس خواهید دید که براحتی کنده می شوند. بعد از کندن پوستر دیواری از روی دیوار اگر بر روی دیوار خراش ایجاد شده بود می توانید با عملیات گچ کاری آن را برطرف نمایید