وبلاگ دکوراسیون داخلی

وبلاگی برای آشنایی شما با جدید ترین موضوعات کفپوش و چمن مصنوعی و...

وبلاگ دکوراسیون داخلی

وبلاگی برای آشنایی شما با جدید ترین موضوعات کفپوش و چمن مصنوعی و...

بهترین موکت برای فضای آشپزخانه

آشپزخانه اغلب اولین اتاقی نیست که مردم برای اولین بار موکت را با آن ارتباط می دهند. در نهایت ، آشپزخانه ها باید کاربردی باشند ، اما این بدان معنا نیست که موکت ها را نمی توان در این زمینه نصب کرد! روش های زیادی وجود دارد که یک سبک می تواند هم کاربردی باشد و هم برای دکوراسیون فضای آشپزخانه شما معجزه کند.

ممکن است به آشپزخانه شلوغ خود ، پر از سرریز و مردم فکر کنید ، و فکر کنید چگونه می تواند با موفقیت یک موکت را میزبانی کند؟ با کمال تعجب ، اگر برای نیازهای خاص خود با دقت انتخاب کنید ، موکت آشپزخانه جدید می تواند یک ویژگی آسان و طولانی مدت در فضای داخلی شما باشد.

راهنمای ما را بخوانید تا به شما کمک کند موکت کاملی را انتخاب کنید که بتواند از عهده زمان برآید و از لحاظ کاربردی و سبک مناسب برای فضای داخلی خانه شما انتخاب شود.

بهترین موکت های آشپزخانه در آشپزخانه سفید با سطوح چوبی و موکت نارنجی وصله
اعتبار تصویر

نحوه انتخاب موکت آشپزخانه
بهترین الیاف برای موکت آشپزخانه شما
ما می دانیم که شما به چه فکر می کنید ، چگونه ممکن است برای موکت موادی مناسب آشپزخانه وجود داشته باشد؟ اما شگفت زده خواهید شد!

در اینجا خلاصه ای از الیاف کلیدی موکت را مشاهده می کنید. برای کمک به شما در انتخاب بهترین موکت آشپزخانه برای فضای خود - موکت هایی که به ایجاد رنگ و گرما کمک می کند.

نایلون: نایلون یک ماده مصنوعی است و برای آشپزخانه ایده آل است. بسیار محکم است و بنابراین در برابر پای زیاد و همچنین به راحتی تمیز می شود. همچنین در برابر لک شدن مقاوم است و بهترین الیاف موکت آشپزخانه را برای فضایی شلوغ ایجاد می کند!

پلی استر: پلی استر در برابر محو شدن بسیار مقاوم است و همچنین بسیار آسان و سریع خشک می شود. این ماده در برابر لکه های مبتنی بر آب مقاوم است زیرا میزان جذب آن پایین است ، اما حذف لکه های روی روغن از پلی استر بسیار دشوار است. این دست ساخته شده توسط انسان است و معمولاً با الیاف دیگری مخلوط می شود ، اما از نظر ظاهری و احساسی نزدیکترین به پشم است.

پلی پروپیلن: این یک الیاف مصنوعی است ، اما به همین دلیل مقاوم ترین در برابر لک و سایش است. بسیار سخت است و حتی می توان آن را با محلول سفید کننده تمیز کرد (اما ابتدا با خرده فروش خود مشورت کنید!).

بهترین موکت های آشپزخانه با زنی که روی یک موکت باف پهن در یک اتاق با نور روشن قدم می زند

علف دریایی: علف دریایی یک فیبر طبیعی فوق العاده است که برای موکت آشپزخانه مناسب است. برخلاف گامان یا جوت ، بسیار سایش دارد و در برابر لک مقاوم است. این نرم ترین ماده نیست ، اما برای یک موکت تزئینی کوچک یا دونده ، عالی است.

بامبو: موکت های بامبو یکی دیگر از الیاف طبیعی بادوام است که می توانید از آن استفاده کنید. پوشیدن آن بسیار سخت و بادوام است و جلای زیبایی می بخشد. این موکت ها با مسئولیت پذیری برداشت می شوند و محصول نهایی دوست داشتنی را ارائه می دهند.

سعی می کنید با موکت چه کار کنید؟
مانند هر اتاق دیگری ، باید توجه داشته باشید که اتاق شما چگونه است و چگونه می خواهید موکت شما به آن فضا اضافه شود. شما همیشه باید ابعاد آشپزخانه خود را در نظر بگیرید تا بتوانید فضای کف را به بهترین نحو بهینه کنید.

برای یک موکت آشپزخانه که کل کف را می پوشاند ، همیشه باید فضایی در اطراف حاشیه ها وجود داشته باشد. شما باید بین 6 اینچ تا دو فوت فضا را در اطراف لبه اتاق بدون سرپوش بگذارید ، در غیر این صورت می توانید یک اتاق را تنگ جلوه دهید.

دونده آشپزخانه
دونده آشپزخانه نیز باید از قوانین مشابه پیروی کند. باید دارای فضای مساوی در هر دو طرف باشد. هیچ قاعده ای در مورد اینکه دونده باید از کجا شروع یا پایان یابد وجود ندارد ، اما قرار دادن آن به صورت مرکزی به طوری که حاشیه ها برابر باشند باعث می شود دکوراسیون متعادل بماند و حس شیک و پیچیده ای به شما می بخشد. شما همیشه باید فضایی را که در اختیار دارید اندازه بگیرید تا از مناسب بودن و ظاهر مناسب آن اطمینان حاصل کنید.

زیر مبلمان
راه دیگر استفاده از موکت فروشی تهران آشپزخانه ، لنگر انداختن یک قطعه مبلمان است. بهترین موکت های آشپزخانه اغلب زیر میز قرار می گیرند که باعث می شود اتاق متحد شود و گرم شود در حالی که مقدار زیادی پا روی آن نباشد. شما باید اطمینان حاصل کنید که موکت به اندازه کافی بزرگ است تا در زیر میز قرار گیرد ، در حالی که هنوز از لبه خارج می شوید تا صندلی ها به راحتی بیرون کشیده شوند. بنابراین ، مهم است که از موکتی استفاده کنید که مکمل شکل میز مربوطه باشد. قاعده کلی این است که مطمئن شوید موکت حدود 24 اینچ در اطراف میز امتداد دارد. این باعث می شود که صندلی ها راحت جا بیفتند و به راحتی حرکت کنند ، در حالی که اتاق را متعادل می کند - اما نه بیش از حد تنگ.

یک میز ناهار خوری چوبی از بهترین موکت های آشپزخانه در گامان با حاشیه قهوه ای روی کف کاشی کاری تیره

برای راحتی
برای راحتی بیشتر می توان از موکت آشپزخانه استفاده کرد. زمان زیادی را در آشپزخانه صرف آماده سازی ، آشپزی و شستن ظرف ها می کنیم - بنابراین ، مهم است که از این تجربه با راحتی و سبک لذت ببرید!

یک موکت پر شده روشی بسیار کاربردی برای تسکین پا است. قرار دادن موکت در کنار سینک ظرفشویی یا در محلی که غذا را آماده می کنید ، اغلب می تواند به شما کمک کند وقتی که برای مدت طولانی ایستاده اید. این روش با موکت آشپزخانه بهتر است اگر در آشپزخانه خود جای پای زیادی دارید و نمی خواهید موکت بزرگتری را روی آن قرار دهید. این یک ویژگی کوچکتر است که می تواند در عین کاربردی بودن به آشپزخانه شما علاقه نشان دهد.

موکت آشپزخانه حتی می تواند در فضایی با جزیره آشپزخانه استفاده شود. اگر تصمیم دارید موکت های کوچکتری داشته باشید

برخورد آنها در دو طرف جزیره می تواند به ایجاد تعادل در اتاق و ایجاد جلوه ای زیبا با استفاده از تقارن کمک کند. شما حتی می توانید یک دونده را در کنار یک طرف جزیره انتخاب کنید. با قرار دادن آن در اطراف یک ویژگی منحصر به فرد دیگر ، مانند پنجره اصلی اتاق ، می تواند ویژگی مخالف را تکمیل کند.

خانواده شما چگونه است؟
وقتی نوبت به یافتن بهترین موکت راه پله دوبلکس می رسد ، نکات کاربردی بسیار مهم است که باید در نظر داشته باشید. شما باید توجه داشته باشید که فضا برای چه مواردی استفاده می شود ، چه کسانی از آن استفاده می کنند و آیا موکت ثابت می ماند.

آشپزخانه ها غالباً اتاقهایی هستند که جای پای زیادی دارند ، بنابراین شما نیاز به یک موکت مقاوم و محکم دارید تا مطمئن شوید که می تواند در برابر سایش شدید مقاومت کند. هنگام جستجو برای یک سبک بادوام ، همچنین باید توجه داشته باشید که نظافت در آشپزخانه چقدر آسان است ، مهم نیست که چقدر تلاش می کنید ، احتمال نشت در برخی موارد بسیار زیاد است.

به عنوان مثال ، اگر موکت خود را نزدیک سینک ظرفشویی قرار می دهید - مانند نمونه زیر - مواد مصنوعی بهتر مناسب هستند ، زیرا پشم و پنبه به خوبی به رطوبت پاسخ نمی دهند و در نتیجه این کار ممکن است منقبض یا کج شوند.

بهترین موکت های آشپزخانه موکت گامان با حاشیه های روشن در جلوی چهارپایه های میله ای چند رنگ در مقابل سطح آشپزخانه

بهتر است از موکت های پهن در آشپزخانه استفاده کنید ، زیرا با داشتن تعداد کم ، فضای کمتری برای پنهان کردن غذای افتاده و ذخیره باکتری ها وجود دارد. همچنین ، هنگام تمیز کردن ، بافت پهن راحت تر و با دوام تر از موکت شمع ضخیم تر است.

اگر هنوز نگران هستید که بدانید موکت تایل چیست؟ شما خراب شود ، یکی را با طرح پرنعمت پر رنگ در سایه تیره تر انتخاب کنید. به این ترتیب ، وقتی صحبت از ریختن می شود ، می تواند بسیار بخشنده تر باشد.

برای بهترین موکت های آشپزخانه ، استفاده از یک پد ضد لغزش در زیر ضروری است تا سلامت و ایمنی خود را در نظر داشته باشید. موکت می تواند به طور بالقوه خطر لغزش یا لغزش را در آشپزخانه ، جایی که غذای داغ و جوش به طور مداوم با آن سرو می شود ، ثابت کند. همیشه از پد بدون لغزش برای نگه داشتن موکت در محل خود و جلوگیری از لیز خوردن هنگام عجله در اتاق با شام استفاده کنید!

با این حال ، اگر کف چوبی دارید ، هنگام استفاده از تکه های موکت مراقب باشید زیرا پد های لاستیکی و لاتکس می توانند رنگ کفپوش وینیل را تغییر رنگ دهند.

فضا چگونه است؟
موکت آشپزخانه همچنین می تواند با استفاده از رنگ ، جذابیت خاصی به اتاق ببخشد. این می تواند فضایی را که اغلب می تواند کاملا بالینی باشد ، روشن کرده و سطوح را پاک کرده و رنگ ها را مسدود کند.

آنها همچنین می توانند گرما را به اتاق و همچنین سبک اضافه کنند. اگر کفپوش سخت را انتخاب کرده اید ، یک موکت می تواند به عایق بندی در ماه های سرد و افزودن روکش برای پاها کمک کند.

اگر آشپزخانه باریک یا کوچکی دارید ، افزودن دونده می تواند به بزرگتر شدن اتاق کمک کند. این به طولانی شدن اتاق کمک می کند و با حاشیه اطراف دونده ، ایده فضای بیشتری را ایجاد می کند.

بهترین موکت آشپزخانه کولاژ دونده آشپزخانه در آشپزخانه چوبی و یکی در کنار جزیره

اعتبار تصویر اینجا و اینجا

شما حتی می توانید یک دونده را در یک طرف جزیره مرکزی قرار دهید که وقتی مبلمان متمرکز دارید با موکت به آشپزخانه علاقه می بخشد. آن را در کنار نوار صبحانه قرار دهید تا کمی رنگ اضافه کرده و جریان اتاق را حفظ کند.

اگر آشپزخانه و اتاق نشیمن دارید ، موکت های آشپزخانه می توانند به بهترین شکل برای تقسیم فضاها و ایجاد تمایز واضح استفاده شوند. داشتن یک موکت در فضای اصلی آشپزخانه می تواند منطقه متمایزی را ایجاد کند. اگر نمی خواهید فضای زیادی بپوشید ، قرار دادن یک موکت کوچک بین آشپزخانه و ناهارخوری یا نشیمن باعث ایجاد یک مرز تزئینی بین فضاها می شود.

استایل شما چیست؟
هنگام انتخاب بهترین موکت برای آشپزخانه خود ، مهم است که سبک طراحی داخلی خود را مشخص کنید. اگر آشپزخانه ای سبک روستایی دارید ، بهتر است موکت گلیمی یا قدیمی انتخاب کنید. اما اگر آشپزخانه تمیز و تمیزی دارید ، چیزی مدرن تر کار می کند.

یک آشپزخانه روستایی با بهترین موکت های آشپزخانه موکت سنتی زیر میز چوبی در مقابل آشپزخانه ای با رنگ تیره

اعتبار تصویر

این فضای داخلی از سبک روستیک اتاق با موکت آشپزخانه استقبال می کند و به زیبایی کار می کند. از موکت آشپزخانه خود به طور مشابه برای ایجاد فضاهای جداگانه در آشپزخانه و کمک به تکمیل استایل خود استفاده کنید.

موکت آشپزخانه یکی از ساده ترین راه ها برای خلاقیت در دکوراسیون داخلی است. آشپزخانه ها معمولاً در رنگ ها و بافت های نسبتاً ساده ای طراحی می شوند ، بنابراین انواع موکت و کاربردهای آن می تواند سطح جالبی از عمق را به آن اضافه کند. بافت ها و رنگ های مختلف را انتخاب کنید تا رنگی به آشپزخانه خود ببخشید.

اگر آشپزخانه باریک یا کوچکی دارید ، می توانید طرح هایی را طراحی کنید که به طرز هوشمندانه ای احساس یک فضا را تغییر دهد. استفاده از طرح های هندسی یا نوارها چشم را در طول آشپزخانه شما جلب می کند ، بنابراین توهم آشپزخانه طولانی تر را ایجاد می کند.

تبدیل موکت به ویژگی آشپزخانه شما راه دیگری برای ایجاد یک نقطه کانونی خیره کننده در فضای شما است. اگر آشپزخانه شما دارای سطوح کاری رنگی ساده است ، یک موکت می تواند به معرفی رنگ های برجسته در فضای داخلی شما کمک کند. اگر شما در مورد تزئین و decum تصمیم می گیرید

شما می توانید گلدان یا سطل نان را که رنگ اصلی و فرعی موکت را تکمیل می کند ، اضافه کنید.

بهترین موکت آشپزخانه از موکت های نارنجی رنگ روشن در آشپزخانه های سفید ، روشن و تمیز است

اعتبار تصویر اینجا و اینجا
اگر آشپزخانه تزئینی بیشتری دارید ، بهتر است یک موکت ساده بلوک رنگ یا حتی یک موکت الیاف طبیعی در جوت یا بامبو در رنگهای ساده تر انتخاب کنید.
اندیشه ها؟
آشپزخانه ها را می توان با معرفی ساده موکت برای گرم کردن فضا تغییر داد.

برخی افراد آشپزخانه ها را برای موکت خیلی شلوغ می دانند. اما بهترین موکت های آشپزخانه نحوه زندگی شما در فضا را در نظر می گیرند و از آن استفاده می کنند.

با انتخاب مواد مناسب و هدف موکت آشپزخانه ، می توانید در یک مرحله ساده آشپزخانه خود را از بالینی و کاربردی به گرم و جذاب به روز کنید!

بنابراین آیا تصمیم خود را نسبت به موکت متواضع آشپزخانه تغییر داده اید و تصمیم گرفته اید که برای دکوراسیون داخلی خود از این حرکت استفاده کنید؟

منبع : therugseller

بهترین موکت خانه ظریف مصور

موکت دستباف یا ماشین؟ *
آیا هنگام خرید موکت جدید برای خانه خود ، آگاهی از راه های درک بافت موکت دستباف یا ماشینی کار شما را آسان نمی کند؟ کافی است به پشت موکت نگاه کنید تا تفاوت موکت دستباف و موکت ماشینی را ببینید. موکت ماشینی با گره زدن ساخته نمی شود.

الیاف پشمی توسط دستگاه روی موکت ظریف مصور طرح رویال گذاشته می شود و سپس پشت موکت با لاتکس تقویت می شود. این فرایند به پشت موکت بافتی سخت و ظاهری متقاطع می بخشد. مشاهده الگوی موکت دستباف به صورت ردیف گره های کوچک در پشت موکت امکان پذیر است.

اشتراک گذاری
ایجاد این طرح با گره زدن هر بار باعث می شود موکت پیچیده تر به نظر برسد و بنابراین ساخت چنین موکت هایی بیشتر از موکت های ماشینی به طول می انجامد.

در نتیجه بافت با کیفیت بالاتر و محکم تری در موکت ایجاد می شود. با این حال ، انواع زیادی از موکت های دستباف با توجه به کیفیت آنها وجود دارد.

دولت
چگونه می توان موکت با کیفیت را شناخت؟ *
برای درک اینکه یک موکت یک دستباف با کیفیت است ، باید به کیفیت پشم نگاه کرد. طول ، کشش و درخشندگی الیاف پشم بسیار مهم است. ضخامت موکت در تعیین کیفیت موکت مهم نیست.

موکتی که الگوی آن وقتی از پشت مشاهده می شود کمتر آشکار است ، یک موکت محکم بافته نیست. گره های خوب نشان دهنده کیفیت بالاتر است. هرچه تعداد گره ها در سانتی متر مربع بیشتر باشد ، تلاش بیشتری برای ساخت موکت انجام می شود.

یک موکت خوش بافت بیش از 180 گره دست ساز در cm2 دارد. یک بافنده ماهر می تواند 800 گره در ساعت ببندد.

کدام موکت گرم نگه می دارد؟ *
موکت پشمی در زمستان گرم و در تابستان سرد می شود. پشم ، که خاک را روی سطح جمع می کند و از نفوذ عمیق آن جلوگیری می کند ، نیز مقاوم است.

نخ موکت مهم است *
شاید مهمترین عامل در انتخاب موکت فرصت های اقتصادی باشد. مهم این است که چقدر می خواهیم از موکت استفاده کنیم و معیارهای عملکردی که در این مدت از موکت انتظار داریم. وقتی موکتی با کیفیت خریداری می کنید ، صرف نظر از قیمت بالای آن ، می توانید سالها آن را تهیه کنید. به همین دلیل ، خرید بهترین موکتی که می توانید خریداری کنید ، به ویژه برای مناطقی که در معرض تردد زیاد هستند ، در دراز مدت برای شما سودآور خواهد بود.

"وزن شمع" ، که یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت موکت است ، با وزن نخ در متر مربع اندازه گیری می شود. تراکم نخ به طور مستقیم بر دوام و عملکرد موکت تأثیر می گذارد. موکتهایی که وزن شمع بیشتری دارند دوام بیشتری دارند و گرانتر هستند. ویژگی های تولید و طراحی از دیگر عواملی است که بر قیمت موکت تأثیر می گذارد. کیفیت نخ مورد استفاده در میان عواملی که قیمت موکت را تعیین می کند در درجه اول قرار دارد. نخ مواد اولیه موکت است.

نوع نخ استفاده شده و نحوه ساخت موکت از مهمترین ویژگی هایی است که کیفیت موکت را تعیین می کند. اکثر موکت های ماشینی که امروزه از آنها استفاده می کنیم با نخ مصنوعی تولید می شوند. 4 نوع اصلی نخ مصنوعی وجود دارد. اینها؛ پلی آمید (نایلون) ، پلی پروپیلن (PP) ، پلی استر و اکریلیک.

این چهار نوع نخ مصنوعی را می توان با یکدیگر و همچنین با پشم ترکیب کرد و به عنوان انواع جایگزین الیاف / نخ ظاهر شد.

موکت پلی آمید چیست؟ ویژگی های موکت ظریف مصور طرح هرمس نیلون *
پلی آمید (نایلون): نایلون ، محبوب ترین نوع نخ ، موادی است که در برابر سایش مقاوم است ، انعطاف پذیر است ، در برابر وزن و جابجایی مبلمان مقاوم است و همچنین می تواند رنگ های چشم نوازی را ارائه دهد. از آنجا که دارای ساختاری است که می تواند لکه ها و خاک را پنهان کند ، برای انواع مناطق استفاده با تردد کم یا زیاد مناسب است.

موکت پلی پروپیلن چیست؟ *
پلی پروپیلن (PP): اگرچه به دلیل تمیز کردن آسان آن شهرت دارد ، اما پلی پروپیلن ، که به الفین نیز معروف است ، نسبت به پلی آمید مقاومت ضعیف تری در برابر رنگ آمیزی روغن دارد. پلی پروپیلن به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و کپک می تواند در داخل و خارج از منزل مورد استفاده قرار گیرد. پلی پروپیلن که بسیار ارزانتر از سه الیاف دیگر است ، به دلیل مقاومت در برابر رنگ آمیزی ، رنگ مات بیشتری نسبت به سایر موکت ها دارد. علاوه بر این ، از نظر زمان حفظ ظاهر اولیه آن نسبت به سایرین ناکافی است. مزیت آن ضد استاتیک بودن آن است.

اشتراک گذاری
موکت پلی استر چیست؟ *
پلی استر: این نوع نخ که از شفافیت رنگ فوق العاده ای برخوردار است ، به راحتی تمیز می شود و اگرچه در برابر لکه های بر پایه آب نیز بسیار مقاوم است ، اما مقاومت آن در برابر رنگ آمیزی بر پایه روغن ضعیف تر از پلی آمید است ، درست مانند پلی پروپیلن. پلی استر الیافی است که بسیار انعطاف پذیر نیست ، سختی آن هنگام خیس شدن خراب نمی شود. میزان جذب رطوبت پلی استر بسیار کمتر از سایر انواع فیبر است. به همین دلیل می توان آن را به راحتی برای موکت های فضای باز ترجیح داد.

موکت اکریلیک چیست؟ *
اکریلیک: اکریلیک که از نوع الیافی است که می تواند ظاهر و حس پشم را با ساختار خود ایجاد کند ، در برابر کپک مقاوم بوده و در برابر نور خورشید مقاومت بالایی دارد. عملکرد اکریلیک از نظر دافع لکه کمتر از سایر انواع الیاف است. با این حال ، از نظر رنگ دوام بیشتری نسبت به پلی پروپیلن دارد.

موکت پشمی چیست؟ *
پشم: پشم ، که با کیفیت ترین نخ شناخته شده در تولید موکت است ، استانداردی را در مقایسه الیاف موکت تعیین می کند. پشم ، که مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش دارد ، بنابراین بادوام و همچنین انعطاف پذیر است. پشم ، که یک فیبر با مقاومت بالا در برابر شعله است ، انرژی ساکن تولید نمی کند. عملکرد پشم در "حفاظت از لکه" در مقایسه با پلی آمید بالا است.

مزایا و معایب *
موکتها با گرمی و نرمی خود فضایی دعوت کننده در فضای زندگی شما ایجاد می کنند. می توانید از موکت دیواری به دیوار یا قطعه ای در فضاهای نشیمن خود استفاده کنید. وقتی از یک تکه موکت استفاده می کنید ، این شانس را دارید که پارکت یا سنگ خود را روی زمین نشان دهید. خوب ، آیا مزایا و معایب موکت تکه ای را می دانید؟

مزایا: الگوها و رنگهای جایگزین بیشتری وجود دارد. وقتی حوصله تان سر رفت ، می توانید موکت خود را بردارید یا https://sazandeganebartar.rozblog.com/post/30 خود را در اتاق دیگری جایگزین کنید. تمیز کردن آن بسیار ساده تر از موکت های دیوار به دیوار است. هنگام جابجایی خانه می توانید موکت خود را به راحتی با خود ببرید.

معایب: تکه های موکت می توانند لغزند ، استفاده از لغزش در زیر آن مفید است تا خطری ایجاد نکند. به احتمال زیاد در گوشه ها گیر می کنید. این می تواند باعث تصادفات جزئی شود.


اشتراک گذاری
بلونا
چگونه می توان کیفیت موکت را شناخت؟ *
موکت با کیفیت ؛ موکتی است که به طور کامل نیازهای شما را برآورده می کند و شما را در حین نگاه و استفاده از آن خوشحال می کند. با این حال ، عوامل تعیین کننده کیفیت موکت در جزئیات فنی مانند نوع نخ ، تراکم بافت و ارتفاع شمع پنهان شده است. نوع نخ مورد استفاده در بافت موکت یکی از مهمترین عواملی است که کیفیت را تعیین می کند. می توانید از موکت های تولید شده با نوع نخ مناسب منطقه ای که مدت زمان بیشتری از آن استفاده خواهید کرد ، استفاده کنید. فاکتور مهم دیگر تراکم نخ است. هرچه موکت بیشتر بافته می شود ، دوام بیشتری دارد. ارتفاع شمع موکت یکی دیگر از عوامل تعیین کننده کیفیت آن است. موکت هایی با تراکم بافت بالا ، بافت نرم ، رنگ های زنده و موکت های روشن باید اولین انتخاب شما باشند.

تعمیر و نگهداری روتین را نادیده نگیرید *
با مراقبت مناسب می توانید به راحتی عمر موکت خود را افزایش دهید. تعداد دفعات تمیز کردن موکت بستگی به میزان رفت و آمد روی آن و میزان گرد و غبار حمل شده از بیرون دارد. کارشناسان می گویند 80 درصد خاک جمع شده روی راهنمای خرید موکت خشک است ، در حالی که 20 درصد باقی مانده شامل روغن و خاک است.

به راحتی می توانید خاکهای خشک را با جاروبرقی با قدرت مکش بالا تمیز کنید. در عین حال ، می توانید موکت های خود را با قرار دادن حصیر روی تمام ورودی های خود کمتر کثیف کنید. هر 6 ماه یا یک بار در سال ، شما نیاز به تمیز کردن عمیق موکت خود دارید.

تمیز کردن بخار یکی از بهترین روش ها برای تمیز کردن عمیق موکت شما است. می توانید موکت خود را به یک شرکت قالیشویی بدهید یا خودتان آن را با جاروبرقی بخار تمیز کنید.

همچنین می توانید آن را با استفاده از شامپو موکت یا صابون مایع (یا آب صابون) تمیز کنید. به یاد داشته باشید ، محصولات سبک نسبت به مواد شیمیایی سنگین راه حل بهتری برای تمیز کردن هستند.

اگر قصد دارید موکت خود را با یک ماده شیمیایی تمیز کنید ، مقدار کمی را به قسمت نامرئی محصول بمالید و مطابق نتیجه از آن استفاده کنید.


اشتراک گذاری
موکت اطلس
محلول خانگی برای بیماریهای قارچی *
نصف لیتر سرکه سیب
نیم لیتر آب
1 قاشق چایخوری پودر آمونیاک در نصف لیوان آب حل شده است
1/4 قاشق چای خوری صابون مایع یا مایع ظرفشویی
می توانید همه این مواد را مخلوط کرده و از آنها برای تمیز کردن لکه های موکت خود استفاده کنید.
چگونه می توان موکت را مطابق با اتاق ها انتخاب کرد؟ *
موکت ها در افزودن شخصیت و روحیه به مکانی که در آن زندگی می کنیم اولویت اول را دارند. اصلی ترین مسئله ای که هنگام انتخاب موکت شما را راهنمایی می کند باید رنگ مبلمان ، پرده ، رنگ دیوار و لوازم جانبی مورد استفاده باشد. لازم است ابتدا با تعیین مکان و کف محل استفاده از موکت شروع شود.


اول از همه ، شما باید تعیین کنید که در اتاق خود به کدام اتاق و اندازه موکت نیاز دارید. انتخاب موکت واقعا چالش برانگیز است.

امروزه ظهور بسیاری از ویژگی ها مانند طرح ها ، اندازه ها و تکنیک های مختلف بافت ، حساسیت به سلامت انسان ، دامنه محصولات را در موکت افزایش می دهد ، اما انتخاب را برای ما دشوار می کند.

مواردی که هنگام انتخاب رنگ و طرح روی موکت باید در نظر بگیرید
هنگام انتخاب رنگ روی موکت ، به هماهنگی آن با کف توجه کنید. اگر می خواهید کف را برجسته کنید ، باید رنگهای خنثی و بدون الگو را ترجیح دهید ، در حالی که من توصیه می کنم از رنگ های خاکستری برای برجسته کردن مبلمان استفاده کنید.

با توجه به نقاطی که در نمایشگاه های موکت وجود دارد ، ممکن است رنگ موکت ها در کف خانه شما متفاوت باشد. با توجه به این امر ، مطمئن شوید که درخواست آزمایش اولیه را در خانه خود دارید. نقش موکت نقش مهمی در پنهان کردن خاک دارد. الگوهای بزرگ بیشتر خاک را نشان می دهند ، در حالی که الگوهای نامنظم و چند رنگ دید خاک و لکه ها را کاهش می دهند.

موکت ها باید در برابر بسیاری از عوامل منفی مانند سایش ، لکه ، تغییر رنگ ، به ویژه در مکان هایی مانند سالن هایی با تردد زیاد مقاوم باشند. در چنین مکان هایی ، باید موکت هایی را انتخاب کنید که در برابر گرد و غبار ، خاک ، خرد شدن و محو شدن رنگ مقاومت بیشتری دارند.

منبع : https://www.evimdergisi.com.tr/eviniz-icin-hali-secmenin-puf-noktalari/

قیمت بهترین کفپوش برای مهد کودک

اگر قبلاً پروژه کفپوش کاری انجام نداده اید ، ممکن است از انواع مختلف کفپوش های موجود شگفت زده شوید. کفپوش های سرامیکی و چینی محبوب ترین هستند ، اما کفپوش های شیشه ای ، سیمان ، کفپوش تایل فلزی و کفپوش های سنگی نیز وجود دارد - که فقط چند مورد از آنها را نام می بریم. برای گیج کننده تر ، هر نوع کفپوش برای هر شغلی کار نمی کند. و البته ، بودجه شما نیز باید در نظر گرفته شود. سخت است که کمی احساس فشار نکنید.

این که آیا شما برای یک پروژه فوری خرید می کنید یا فقط برای آینده برنامه ریزی می کنید ، ما از برخی متخصصان استفاده کردیم تا 12 نوع رایج ترین کفپوش کف و کفپوش دیوار را به شما راهنمایی کنند. دریابید که کدام کفپوش برای هر نوع پروژه خانه مناسب است تا مطمئن شوید که بازسازی خود را برای سالهای آینده دوست خواهید داشت.

مطالب مرتبط: 12 روش زیبا برای استفاده از کفپوش پنی در سرتاسر خانه شما

آیتم های مرتبط
کفپوش دیواری سرامیکی Bevel ، با قیمت 2.16 دلار/متر مربع ، سفید روشن را 3x6 اینچ بازیابی کنید. فوت homedepot.com
اعتبار: homedepot.com
1
کفپوش سرامیک
کفپوش و سرامیک یکی از رایج ترین انواع کفپوش است که در خانه یافت می شود زیرا برای بسیاری از کاربردها مناسب است. تونی کاستلانو ، تاجر ارشد The Home Depot می گوید: "افزایش دوام باعث می شود که کفپوش و سرامیک برای هر اتاقی در خانه مانند آشپزخانه ، حمام یا حتی ورودی مناسب باشد." "نصب ، تمیز کردن آن آسان است و دارای صدها سبک است که می تواند با هر طرحی سازگار باشد. برای پاداش ، اگر به دنبال نوسازی با بودجه هستید ، سرامیک قیمت بسیار خوبی را ارائه می دهد."

هنگام خرید ، Castellano توصیه می کند شماره قطعه کفپوش و سرامیک را بررسی کنید تا از نتیجه نهایی تمیز و یکنواخت اطمینان حاصل کنید. "علاوه بر این ، مطمئن شوید که تفاوت بین لعاب دار و بدون لعاب را درک کرده اید. در حالی که بدون لعاب جلوه ای هنرمندانه و روستایی می بخشد ، کفپوش و سرامیک لعاب دار محافظت بیشتری برای کفهای با دوام بیشتر می کند."

سعی کنید: سفید روشن را 3x6 اینچ کفپوش دیواری سرامیکی ، 2.16 دلار/متر مربع بازگردانید. فوت. homedepot.com.

خاکستری چوبی Wind River خاکستری 6x24 اینچ. کفپوش و دیوار چینی ، 1.49 دلار/متر مربع. فوت. homedepot.com.
اعتبار: homedepot.com
2
کفپوش چینی
نوع رایج دیگر کفپوش پرسلن است که با کفپوش های ساختمان و سرامیک تفاوت دارد. کاستلانو می گوید: "جذابیت ظروف چینی به دلیل توانایی آن در تقلید از سنگ طبیعی ، آجر یا چوب است - و بدون هیچ گونه نگهداری." "شما بدون هیچ گونه مراقبت یا هوازدگی به همان زیبایی ظریف دست می یابید. علاوه بر این ، این کفپوش همه منظوره است ، در انواع طرح ها ، رنگ ها و سبک ها وجود دارد تا تنوع را در طراحی فضا ایجاد کند. پرسلن حتی می تواند در فضای باز استفاده شود ، زیرا یخ نمی زند ، محو نمی شود و ترک نمی خورد. " سایر کاربردهای کفپوش چینی شامل کفپوش حمام یا آشپزخانه ، مناطق پر رفت و آمد و پشت چشمی آشپزخانه است.

بزرگترین عیب کفپوش پرسلان این است که نصب می تواند مشکل باشد. در حالی که می توانید نصب را انجام دهید ، Castellano می گوید بسیاری از صاحبان خانه فراموش می کنند که هنگام چیدن این نوع کفپوش ها نیز به چسب احتیاج دارید.

امتحان کنید: Wind River Gray 6x24 in. کف چینی و کفپوش دیوار ، 1.49 دلار/متر مربع. فوت. homedepot.com.

کفپوش دیوار موزاییک فانوس شیشه ای Bestview خاکستری 9 x 12 اینچ ؛ 12.98 دلار ؛ lowes.com.
اعتبار: lowes.com
3
کفپوش شیشه ای
ملیسا مورگان ، طراح داخلی و بنیانگذار M Interiors در سان می گوید: "مقاومت در برابر لکه های شیشه آن را به جایگزین فوق العاده ای برای سنگ طبیعی تبدیل می کند. شراب قرمز و غذاهای اسیدی مانند لیمو و سرکه بدون هیچگونه لکه دائمی به راحتی پاک می شوند." آنتونیو ، تگزاس این نوع کفپوش همچنین زیبایی تمیز و مینیمالیستی را ارائه می دهد.

مورگان می گوید: "یک اشکال بالقوه این است که شیشه به راحتی در امتداد لبه ها تراشه می شود." به همین دلیل ، او توصیه می کند از کفپوش های شیشه ای در مناطق پر رفت و آمد مانند آشپزخانه و حمام استفاده نکنید. در عوض ، او پیشنهاد می کند از آنها در برنامه های کوچکتر با کشش کمتر استفاده کنید ، مانند میزهای رومیزی یا میزهایی که به آرامی استفاده می شوند ، در اطراف شومینه یا به عنوان پشت چلپ چلوپ.

سعی کنید: کفپوش دیوار موزاییک فانوس شیشه ای 12 x 12 اینچی Bestview؛ 12.98 دلار ؛ lowes.com.

MeaLu Victorian Encaustic 8x8 اینچ کفپوش سیمانی در رنگ فیروزه ای/آبی/سفید ، 21.88 دلار/متر مربع. فوت. wayfair.com.
اعتبار: wayfair.com
4
کفپوش سیمان
کفپوش سیمان از قرن نوزدهم شروع به کار کرده است و در حال حاضر در طراحی داخلی مدرن از مزیت خاصی برخوردار است.

بویلن می گوید: "کفپوش های سیمانی بسیار متنوع هستند و می توانند الگوها و رنگ های شگفت انگیزی را در اختیار شما قرار دهند." "از آنجا که کفپوش ها بسیار متخلخل هستند ، یک پتینه می تواند در طول زمان برای افزایش الگو ایجاد شود. همچنین می توان آنها را مانند کف چوبی با سنباده و آب بندی مجدد ، اگر به مرور زمان تغییر رنگ داد." بزرگترین عیب کفپوش های سیمانی این است که آنها می توانند جانوری دراز بکشند. علاوه بر این ، کفپوش سیمان باید ماهی یکبار برای حفظ زیبایی خود مجدداً آب بندی شود. سیمان بهتر است در مناطق کم تردد و در مقادیر کم استفاده شود.

سعی کنید: MeaLu Victorian Encaustic 8x8 اینچ. کفپوش سیمان در رنگ فیروزه ای/آبی/سفید ، 21.88 دلار/متر مربع. فوت. wayfair.com.

Carrara White 3 x 6 in. کفپوش دیواری سنگ مرمر ، 6.98 دلار در متر مربع فوت. homedepot.com.
اعتبار: homedepot.com
5
کفپوش مرمر
کفپوش مرمر گرچه گران است ، اما جلوه فوری زیبایی را می بخشد

پالایش به هر اتاقی کاستلانو می گوید: "اگر به دنبال افزودن زیبایی به هر آشپزخانه یا حمام هستید ، چیدن کفپوش های مرمر بلافاصله فضا را ارتقا می دهد." "همچنین بافت و عمق را ارائه می دهد ، زیرا دارای طرح یا رگه است. شما هرگز قطعه یکسان را نخواهید داشت."

سنگ مرمر علاوه بر اینکه بسیار پرهزینه است ، نیاز به مراقبت های زیادی نیز دارد تا بکر به نظر برسد. و مانند هر سنگ ، کفپوش مرمر علاوه بر تمیز کردن دشوار مستعد خراش و لکه است. کاستلانو می گوید: "به دلیل استعداد سنگ مرمر برای خراش ، حکاکی و لکه ها ، بهتر است در مناطق کم تردد استفاده شود مگر اینکه از سیلانت استفاده شود." بسیاری از صاحبان خانه از استفاده از سنگ مرمر در صفحات آشپزخانه اجتناب می کنند و در عوض سنگ مرمر را در نمای تزئینی مانند کف دوش ، ستون ها و پشت چینی اضافه می کنند. " با استفاده از آن در برنامه های کوچکتر ، به بودجه خود نیز تنفس می دهید.

سعی کنید: Carrara White 3 x 6 in. کفپوش دیواری مرمر Honed ، 6.98 دلار/متر مربع. فوت. homedepot.com.

موزاییک سنگ مرمر خاکستری و سفید ویویانو مارمو ، 14.99 دلار/قطعه ؛ flooranddecor.com.
اعتبار: flooranddecor.com
6
کفپوش موزاییک
کفپوش های موزاییک به شما این فرصت را می دهند تا عضلات خلاقانه طراحی داخلی خود را منعطف کنید ، زیرا در اشکال ، اندازه ها ، رنگ ها ، سبک ها و حتی مواد مختلف وجود دارد. مورگان می گوید: "کفپوش های موزاییک در مواردی که به لهجه احتیاج دارند بهترین کار را روی دیوارها انجام می دهند. من توصیه می کنم از آنها کم استفاده کنید." او همچنین خاطرنشان می کند که بسته به نوع کفپوش که انتخاب می کنید ، موزاییک می تواند به سرعت قدیمی به نظر برسد. این را در نظر داشته باشید زیرا نه تنها کفپوش ، بلکه فضایی که در آن نصب می شود را انتخاب می کنید.

سعی کنید: موزاییک سنگ مرمر خاکستری و سفید ویویانو مارمو ، 14.99 دلار/قطعه ؛ flooranddecor.com.

MSI Giallo 18 & quot؛ x 31 & quot؛ کفپوش میدان گرانیت ، 11.22 دلار/فوت مربع ؛ wayfair.com.
اعتبار: wayfair.com
7
کفپوش گرانیت
گرانیت یک سنگ طبیعی است که به دلیل تکه های طبیعی ظاهری شبیه به مرمر دارد ، هرچند تفاوت های قابل توجهی وجود دارد. مورگان می گوید: "گرانیت بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته و ظاهراً جایگزین ارزان تری به نظر می رسد." این تا حدی به این دلیل است که در واقع اغلب ارزان ترین جایگزین است ، که اگر مقرون به صرفه باشید هیچ چیز قابل تامل نیست. مورگان استفاده از کفپوش های گرانیتی را در لباسشویی یا سایر فضاهای ثانویه توصیه می کند که عملکرد و هزینه کمتر اولویت اصلی شما است.

سعی کنید: MSI Giallo 18 "x 31" گرانیت کفپوش ، 11.22 دلار/فوت مربع .؛ wayfair.com.

کفپوش دیواری سالوادور وانیلی 6 x 24 اینچ. کفپوش دیوار آهکی طبیعی ، 3.39 دلار/متر مربع. فوت. homedepot.com
اعتبار: homedepot.com
8
کفپوش سنگ آهک
سنگ آهک یکی دیگر از انواع کفپوش های سنگ طبیعی است. کاستلانو می گوید: "برای دستیابی به یک سبک واقعاً روستایی پر از رنگ ها ، سایه ها و تنوع طبیعی ، کفپوش سنگ آهک را بگذارید." "ظاهری طبیعی دارد که تقریباً یادآور معماری و طراحی باستانی است. سنگ آهک مقاوم اما نرم ، همچنین به راحتی قابل شکل دادن و برش برای الگوها و مکان های خاص است."

نکته ای که در مورد قیمت کفپوش مهد کودک سنگ آهک باید در نظر داشته باشید این است که این سنگ متخلخل است. برای اطمینان از ماندگاری طولانی مدت ، باید به درستی آب بندی شود ، در غیر این صورت به راحتی ترک می خورد و حک می شود. همچنین تمیز کردن سنگ آهک می تواند درد آور باشد. کاستلانو می گوید: "برای جلوگیری از خراب شدن سنگ ، صاحبان خانه باید از مواد تمیز کننده pH خنثی استفاده کنند و از محصولات حاوی مرکبات و سرکه اجتناب کنند." "با این حال ، ظاهر غنی و تنوع رنگ یا اندازه آن را برای هر فضایی ، به ویژه در خارج از منزل ، گزینه ای عالی می کند. توصیه می کنم از سنگ آهک در فضای باز در فضای حیاط استفاده کنید تا ظاهر نهایی کامل را داشته باشید."

امتحان کنید: سالوادور وانیل Ledger Panel 6 x 24 اینچ. کفپوش دیوار آهکی طبیعی ، 3.39 دلار/متر مربع. فوت. homedepot.com.

کیت کفپوش و کف طبیعی سنگ طبیعی دیواری تراورتن پروین الگوی Paredon ، 10.30 دلار در متر مربع. فوت. homedepot.com
اعتبار: homedepot.com
9
کفپوش تراورتن
کفپوش تراورتن مانند سنگ آهک زیبایی طبیعی و منحصر به فردی را ارائه می دهد. کاستلانو می گوید: "پالت نرم و ملایم آن تن های زیبا و خنثی را ارائه می دهد." "از خاکستری تا برنزه و بژ ، سطح چرخان آن بیانی زیبا و منحصر به فرد ایجاد می کند."

درست مانند سایر انواع کفپوش های سنگ طبیعی ، به راحتی تحت تأثیر آب ، لکه ها و کشش قرار می گیرد. به همین دلیل ، کفپوش تراورتن نیاز به تعمیر و نگهداری اضافی و یکبار مجدد در دهه یکبار دارد. او می گوید: "بهتر است از کفپوش های تراورتن در مناطق کم تردد خانه استفاده کنید. همچنین ، برای جلوگیری از خط و خش ، حکاکی یا لکه ، بسیاری از طراحان و DIYers این کفپوش ها را به جای کف روی دیوارها اعمال می کنند." "اگر از آن برای کف استفاده می کنید ، مطمئن شوید که می دانید از چه نوع سیلانت استفاده کنید و از چه محصولات پاک کننده ای استفاده کنید."

سعی کنید: Daltile Travertine Peruvian Cream Paredon Pattern Pattern Pattern Stone Floor Stone و دیوار کفپوش دیوار ، 10.30 دلار در متر مربع. فوت. homedepot.com.

VersaTILE 6 x 6 Quarry Floor and Wall Tile ، $ 53/سنت هر کدام ؛ menards.com.
اعتبار: menards.com
10
کفپوش معدن
کفپوش های معدن با فرایندهای بسیار شبیه به آجر ساخته می شوند (هر چند از نظر فنی قوی تر هستند). نام این نوع کفپوش نشان می دهد که از یک معدن آمده است ، اما در واقع اینطور نیست. کفپوش معدن از مواد معدنی مانند فلدسپات ، خاک رس و شیل ساخته شده است که با هم آسیاب شده و سپس در دمای 2000 درجه پخته می شوند.

"معادن" از آنجا که مواد معدنی زمین از آنجا می آیند ، نام خود را دریافت کنید. "از آنجا که این کفپوش ها در دمای بسیار بالا پخته می شوند ، به طور طبیعی متراکم ، غیر متخلخل و مقاوم در برابر آب با نرخ جذب آب بسیار کم هستند. آنها را می توان لعاب داد یا در پایان طبیعی رها کرد. مزیت دیگر این است که نیازی به مهر و موم شدن ندارند. "

اگرچه کفپوش های معدنی با دوام ، مستعد رنگ آمیزی هستند ، بنابراین نباید از آنها در آشپزخانه استفاده کرد. بویلن آنها را برای مناطق پر رفت و آمد توصیه می کند زیرا حس طراحی هدفمند را ارائه می دهند و به طور طبیعی در برابر لغزش مقاوم هستند.

منبع : https://www.realsimple.com/home-organizing/decorating/types-of-tiles

قیمت بهترین کفپوش برای مهد کودک

اگر قبلاً پروژه کفپوش کاری انجام نداده اید ، ممکن است از انواع مختلف کفپوش های موجود شگفت زده شوید. کفپوش های سرامیکی و چینی محبوب ترین هستند ، اما کفپوش های شیشه ای ، سیمان ، کفپوش تایل فلزی و کفپوش های سنگی نیز وجود دارد - که فقط چند مورد از آنها را نام می بریم. برای گیج کننده تر ، هر نوع کفپوش برای هر شغلی کار نمی کند. و البته ، بودجه شما نیز باید در نظر گرفته شود. سخت است که کمی احساس فشار نکنید.

این که آیا شما برای یک پروژه فوری خرید می کنید یا فقط برای آینده برنامه ریزی می کنید ، ما از برخی متخصصان استفاده کردیم تا 12 نوع رایج ترین کفپوش کف و کفپوش دیوار را به شما راهنمایی کنند. دریابید که کدام کفپوش برای هر نوع پروژه خانه مناسب است تا مطمئن شوید که بازسازی خود را برای سالهای آینده دوست خواهید داشت.

مطالب مرتبط: 12 روش زیبا برای استفاده از کفپوش پنی در سرتاسر خانه شما

آیتم های مرتبط
کفپوش دیواری سرامیکی Bevel ، با قیمت 2.16 دلار/متر مربع ، سفید روشن را 3x6 اینچ بازیابی کنید. فوت homedepot.com
اعتبار: homedepot.com
1
کفپوش سرامیک
کفپوش و سرامیک یکی از رایج ترین انواع کفپوش است که در خانه یافت می شود زیرا برای بسیاری از کاربردها مناسب است. تونی کاستلانو ، تاجر ارشد The Home Depot می گوید: "افزایش دوام باعث می شود که کفپوش و سرامیک برای هر اتاقی در خانه مانند آشپزخانه ، حمام یا حتی ورودی مناسب باشد." "نصب ، تمیز کردن آن آسان است و دارای صدها سبک است که می تواند با هر طرحی سازگار باشد. برای پاداش ، اگر به دنبال نوسازی با بودجه هستید ، سرامیک قیمت بسیار خوبی را ارائه می دهد."

هنگام خرید ، Castellano توصیه می کند شماره قطعه کفپوش و سرامیک را بررسی کنید تا از نتیجه نهایی تمیز و یکنواخت اطمینان حاصل کنید. "علاوه بر این ، مطمئن شوید که تفاوت بین لعاب دار و بدون لعاب را درک کرده اید. در حالی که بدون لعاب جلوه ای هنرمندانه و روستایی می بخشد ، کفپوش و سرامیک لعاب دار محافظت بیشتری برای کفهای با دوام بیشتر می کند."

سعی کنید: سفید روشن را 3x6 اینچ کفپوش دیواری سرامیکی ، 2.16 دلار/متر مربع بازگردانید. فوت. homedepot.com.

خاکستری چوبی Wind River خاکستری 6x24 اینچ. کفپوش و دیوار چینی ، 1.49 دلار/متر مربع. فوت. homedepot.com.
اعتبار: homedepot.com
2
کفپوش چینی
نوع رایج دیگر کفپوش پرسلن است که با کفپوش های ساختمان و سرامیک تفاوت دارد. کاستلانو می گوید: "جذابیت ظروف چینی به دلیل توانایی آن در تقلید از سنگ طبیعی ، آجر یا چوب است - و بدون هیچ گونه نگهداری." "شما بدون هیچ گونه مراقبت یا هوازدگی به همان زیبایی ظریف دست می یابید. علاوه بر این ، این کفپوش همه منظوره است ، در انواع طرح ها ، رنگ ها و سبک ها وجود دارد تا تنوع را در طراحی فضا ایجاد کند. پرسلن حتی می تواند در فضای باز استفاده شود ، زیرا یخ نمی زند ، محو نمی شود و ترک نمی خورد. " سایر کاربردهای کفپوش چینی شامل کفپوش حمام یا آشپزخانه ، مناطق پر رفت و آمد و پشت چشمی آشپزخانه است.

بزرگترین عیب کفپوش پرسلان این است که نصب می تواند مشکل باشد. در حالی که می توانید نصب را انجام دهید ، Castellano می گوید بسیاری از صاحبان خانه فراموش می کنند که هنگام چیدن این نوع کفپوش ها نیز به چسب احتیاج دارید.

امتحان کنید: Wind River Gray 6x24 in. کف چینی و کفپوش دیوار ، 1.49 دلار/متر مربع. فوت. homedepot.com.

کفپوش دیوار موزاییک فانوس شیشه ای Bestview خاکستری 9 x 12 اینچ ؛ 12.98 دلار ؛ lowes.com.
اعتبار: lowes.com
3
کفپوش شیشه ای
ملیسا مورگان ، طراح داخلی و بنیانگذار M Interiors در سان می گوید: "مقاومت در برابر لکه های شیشه آن را به جایگزین فوق العاده ای برای سنگ طبیعی تبدیل می کند. شراب قرمز و غذاهای اسیدی مانند لیمو و سرکه بدون هیچگونه لکه دائمی به راحتی پاک می شوند." آنتونیو ، تگزاس این نوع کفپوش همچنین زیبایی تمیز و مینیمالیستی را ارائه می دهد.

مورگان می گوید: "یک اشکال بالقوه این است که شیشه به راحتی در امتداد لبه ها تراشه می شود." به همین دلیل ، او توصیه می کند از کفپوش های شیشه ای در مناطق پر رفت و آمد مانند آشپزخانه و حمام استفاده نکنید. در عوض ، او پیشنهاد می کند از آنها در برنامه های کوچکتر با کشش کمتر استفاده کنید ، مانند میزهای رومیزی یا میزهایی که به آرامی استفاده می شوند ، در اطراف شومینه یا به عنوان پشت چلپ چلوپ.

سعی کنید: کفپوش دیوار موزاییک فانوس شیشه ای 12 x 12 اینچی Bestview؛ 12.98 دلار ؛ lowes.com.

MeaLu Victorian Encaustic 8x8 اینچ کفپوش سیمانی در رنگ فیروزه ای/آبی/سفید ، 21.88 دلار/متر مربع. فوت. wayfair.com.
اعتبار: wayfair.com
4
کفپوش سیمان
کفپوش سیمان از قرن نوزدهم شروع به کار کرده است و در حال حاضر در طراحی داخلی مدرن از مزیت خاصی برخوردار است.

بویلن می گوید: "کفپوش های سیمانی بسیار متنوع هستند و می توانند الگوها و رنگ های شگفت انگیزی را در اختیار شما قرار دهند." "از آنجا که کفپوش ها بسیار متخلخل هستند ، یک پتینه می تواند در طول زمان برای افزایش الگو ایجاد شود. همچنین می توان آنها را مانند کف چوبی با سنباده و آب بندی مجدد ، اگر به مرور زمان تغییر رنگ داد." بزرگترین عیب کفپوش های سیمانی این است که آنها می توانند جانوری دراز بکشند. علاوه بر این ، کفپوش سیمان باید ماهی یکبار برای حفظ زیبایی خود مجدداً آب بندی شود. سیمان بهتر است در مناطق کم تردد و در مقادیر کم استفاده شود.

سعی کنید: MeaLu Victorian Encaustic 8x8 اینچ. کفپوش سیمان در رنگ فیروزه ای/آبی/سفید ، 21.88 دلار/متر مربع. فوت. wayfair.com.

Carrara White 3 x 6 in. کفپوش دیواری سنگ مرمر ، 6.98 دلار در متر مربع فوت. homedepot.com.
اعتبار: homedepot.com
5
کفپوش مرمر
کفپوش مرمر گرچه گران است ، اما جلوه فوری زیبایی را می بخشد

پالایش به هر اتاقی کاستلانو می گوید: "اگر به دنبال افزودن زیبایی به هر آشپزخانه یا حمام هستید ، چیدن کفپوش های مرمر بلافاصله فضا را ارتقا می دهد." "همچنین بافت و عمق را ارائه می دهد ، زیرا دارای طرح یا رگه است. شما هرگز قطعه یکسان را نخواهید داشت."

سنگ مرمر علاوه بر اینکه بسیار پرهزینه است ، نیاز به مراقبت های زیادی نیز دارد تا بکر به نظر برسد. و مانند هر سنگ ، کفپوش مرمر علاوه بر تمیز کردن دشوار مستعد خراش و لکه است. کاستلانو می گوید: "به دلیل استعداد سنگ مرمر برای خراش ، حکاکی و لکه ها ، بهتر است در مناطق کم تردد استفاده شود مگر اینکه از سیلانت استفاده شود." بسیاری از صاحبان خانه از استفاده از سنگ مرمر در صفحات آشپزخانه اجتناب می کنند و در عوض سنگ مرمر را در نمای تزئینی مانند کف دوش ، ستون ها و پشت چینی اضافه می کنند. " با استفاده از آن در برنامه های کوچکتر ، به بودجه خود نیز تنفس می دهید.

سعی کنید: Carrara White 3 x 6 in. کفپوش دیواری مرمر Honed ، 6.98 دلار/متر مربع. فوت. homedepot.com.

موزاییک سنگ مرمر خاکستری و سفید ویویانو مارمو ، 14.99 دلار/قطعه ؛ flooranddecor.com.
اعتبار: flooranddecor.com
6
کفپوش موزاییک
کفپوش های موزاییک به شما این فرصت را می دهند تا عضلات خلاقانه طراحی داخلی خود را منعطف کنید ، زیرا در اشکال ، اندازه ها ، رنگ ها ، سبک ها و حتی مواد مختلف وجود دارد. مورگان می گوید: "کفپوش های موزاییک در مواردی که به لهجه احتیاج دارند بهترین کار را روی دیوارها انجام می دهند. من توصیه می کنم از آنها کم استفاده کنید." او همچنین خاطرنشان می کند که بسته به نوع کفپوش که انتخاب می کنید ، موزاییک می تواند به سرعت قدیمی به نظر برسد. این را در نظر داشته باشید زیرا نه تنها کفپوش ، بلکه فضایی که در آن نصب می شود را انتخاب می کنید.

سعی کنید: موزاییک سنگ مرمر خاکستری و سفید ویویانو مارمو ، 14.99 دلار/قطعه ؛ flooranddecor.com.

MSI Giallo 18 & quot؛ x 31 & quot؛ کفپوش میدان گرانیت ، 11.22 دلار/فوت مربع ؛ wayfair.com.
اعتبار: wayfair.com
7
کفپوش گرانیت
گرانیت یک سنگ طبیعی است که به دلیل تکه های طبیعی ظاهری شبیه به مرمر دارد ، هرچند تفاوت های قابل توجهی وجود دارد. مورگان می گوید: "گرانیت بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته و ظاهراً جایگزین ارزان تری به نظر می رسد." این تا حدی به این دلیل است که در واقع اغلب ارزان ترین جایگزین است ، که اگر مقرون به صرفه باشید هیچ چیز قابل تامل نیست. مورگان استفاده از کفپوش های گرانیتی را در لباسشویی یا سایر فضاهای ثانویه توصیه می کند که عملکرد و هزینه کمتر اولویت اصلی شما است.

سعی کنید: MSI Giallo 18 "x 31" گرانیت کفپوش ، 11.22 دلار/فوت مربع .؛ wayfair.com.

کفپوش دیواری سالوادور وانیلی 6 x 24 اینچ. کفپوش دیوار آهکی طبیعی ، 3.39 دلار/متر مربع. فوت. homedepot.com
اعتبار: homedepot.com
8
کفپوش سنگ آهک
سنگ آهک یکی دیگر از انواع کفپوش های سنگ طبیعی است. کاستلانو می گوید: "برای دستیابی به یک سبک واقعاً روستایی پر از رنگ ها ، سایه ها و تنوع طبیعی ، کفپوش سنگ آهک را بگذارید." "ظاهری طبیعی دارد که تقریباً یادآور معماری و طراحی باستانی است. سنگ آهک مقاوم اما نرم ، همچنین به راحتی قابل شکل دادن و برش برای الگوها و مکان های خاص است."

نکته ای که در مورد قیمت کفپوش مهد کودک سنگ آهک باید در نظر داشته باشید این است که این سنگ متخلخل است. برای اطمینان از ماندگاری طولانی مدت ، باید به درستی آب بندی شود ، در غیر این صورت به راحتی ترک می خورد و حک می شود. همچنین تمیز کردن سنگ آهک می تواند درد آور باشد. کاستلانو می گوید: "برای جلوگیری از خراب شدن سنگ ، صاحبان خانه باید از مواد تمیز کننده pH خنثی استفاده کنند و از محصولات حاوی مرکبات و سرکه اجتناب کنند." "با این حال ، ظاهر غنی و تنوع رنگ یا اندازه آن را برای هر فضایی ، به ویژه در خارج از منزل ، گزینه ای عالی می کند. توصیه می کنم از سنگ آهک در فضای باز در فضای حیاط استفاده کنید تا ظاهر نهایی کامل را داشته باشید."

امتحان کنید: سالوادور وانیل Ledger Panel 6 x 24 اینچ. کفپوش دیوار آهکی طبیعی ، 3.39 دلار/متر مربع. فوت. homedepot.com.

کیت کفپوش و کف طبیعی سنگ طبیعی دیواری تراورتن پروین الگوی Paredon ، 10.30 دلار در متر مربع. فوت. homedepot.com
اعتبار: homedepot.com
9
کفپوش تراورتن
کفپوش تراورتن مانند سنگ آهک زیبایی طبیعی و منحصر به فردی را ارائه می دهد. کاستلانو می گوید: "پالت نرم و ملایم آن تن های زیبا و خنثی را ارائه می دهد." "از خاکستری تا برنزه و بژ ، سطح چرخان آن بیانی زیبا و منحصر به فرد ایجاد می کند."

درست مانند سایر انواع کفپوش های سنگ طبیعی ، به راحتی تحت تأثیر آب ، لکه ها و کشش قرار می گیرد. به همین دلیل ، کفپوش تراورتن نیاز به تعمیر و نگهداری اضافی و یکبار مجدد در دهه یکبار دارد. او می گوید: "بهتر است از کفپوش های تراورتن در مناطق کم تردد خانه استفاده کنید. همچنین ، برای جلوگیری از خط و خش ، حکاکی یا لکه ، بسیاری از طراحان و DIYers این کفپوش ها را به جای کف روی دیوارها اعمال می کنند." "اگر از آن برای کف استفاده می کنید ، مطمئن شوید که می دانید از چه نوع سیلانت استفاده کنید و از چه محصولات پاک کننده ای استفاده کنید."

سعی کنید: Daltile Travertine Peruvian Cream Paredon Pattern Pattern Pattern Stone Floor Stone و دیوار کفپوش دیوار ، 10.30 دلار در متر مربع. فوت. homedepot.com.

VersaTILE 6 x 6 Quarry Floor and Wall Tile ، $ 53/سنت هر کدام ؛ menards.com.
اعتبار: menards.com
10
کفپوش معدن
کفپوش های معدن با فرایندهای بسیار شبیه به آجر ساخته می شوند (هر چند از نظر فنی قوی تر هستند). نام این نوع کفپوش نشان می دهد که از یک معدن آمده است ، اما در واقع اینطور نیست. کفپوش معدن از مواد معدنی مانند فلدسپات ، خاک رس و شیل ساخته شده است که با هم آسیاب شده و سپس در دمای 2000 درجه پخته می شوند.

"معادن" از آنجا که مواد معدنی زمین از آنجا می آیند ، نام خود را دریافت کنید. "از آنجا که این کفپوش ها در دمای بسیار بالا پخته می شوند ، به طور طبیعی متراکم ، غیر متخلخل و مقاوم در برابر آب با نرخ جذب آب بسیار کم هستند. آنها را می توان لعاب داد یا در پایان طبیعی رها کرد. مزیت دیگر این است که نیازی به مهر و موم شدن ندارند. "

اگرچه کفپوش های معدنی با دوام ، مستعد رنگ آمیزی هستند ، بنابراین نباید از آنها در آشپزخانه استفاده کرد. بویلن آنها را برای مناطق پر رفت و آمد توصیه می کند زیرا حس طراحی هدفمند را ارائه می دهند و به طور طبیعی در برابر لغزش مقاوم هستند.

منبع : https://www.realsimple.com/home-organizing/decorating/types-of-tiles